Resfeber nå så fruktansvärt...

2009-05-21 @ 09:55:09

Detta är löjligt mina vänner. Ja håller på att krypa ur skinnet.. :( Just nu, förtillfället vill ja inte åka. Ja vågar inte flyga, jag tänker på massa sjuka saker som kan hända när ja är borta i ett annat land, ja kan inte språket så ja kommer ju naturligtvis sälja mig själv till en familj för några enstaka kr. Sen kommer ja totalt tappa förmågan att kunna simma så då kommer ja få kalsupar av saltvatten så ja få halsbränna eller tarmfloran slås ut totalt, och ja hamnar på sjukhuset. Jaaa vad som helst. Jag kommer lixom inte kunna slappna av på samma sätt som jag ha gjort förut med tanke på att livet känns allt för ouppklarat här hemma. Och jag är inte en människa som bara kan släppa allt, :( MAMMA!!!!

Som tur är så ska konstapeln Lena (Mamma) med. Annars hade ja seriöst dött...... Två veckor utan henne är ju en plåga i sig. haha Men kan även vara en plåga att vara med henne 24/7 i 16 dagar med.. hahaha :D

Jag har så sjukt mycket att göra och ja orkar inte ens börja. Jag har knappt varit ner till källaren och hämtat väskan. Jag har inte tvättat, jag har inte shoppat det sista och jag har inte ens hittat mitt pass.. hahahah BRA DÄR TJEJEN!!!
Men jag såg det för några veckor sen så jag tro jag vet vart den lilla röda boken ligger. Men om den inte gör det blir det lite lätt panik.

Livet ha rullat på sen sist. Har endast jobbat och umgåtts med dom nära och kära.
Va ut en sväng i lördas och tänker inte ens kommentera den kvällen... Så pass på det!

Sista arbetsdagen idag med innan semester 20 dagar. Kan inte bli bättre. Men jag saknar redan mitt jobb. Hahhaa Eller iaf mina arbetskamrater.
Jobbade igår och det va totalt onödigt. haha jag hade lixom som lite ont i rumpan när jag kom hem och magen. För vi satt mestadels och drack kaffe och skrattade.

Winamp spelar myspop och det fär ju känslorna att ta över. Buuuuuh. Hahaha

Nä fy, detta ha ja inte ens tid med. Men ja ska ta mig en lite morgon promenad nu iaf i solen ocj rensa lite tankar och försöka drömma mig bort till värmen, där det inte finns bekymmer, När man ligger på stranden och hör alla männikskor och havet plaska och en iskall efez (?) --- öl
Vad är det för fel på mig?? hahaha
NJUT FÖR FAN DUMJÄVEL!

Ja men dåså, hörs vi inte mer innan ja åker.... 2dagar kvar. Så hörs vi nått när ja är där nere. =)
Have fun
Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback