såja mina vänner...

2009-05-01 @ 13:22:05
hoppas iaf ni hade trevligt igår.. =)
Själv hade ja det mycket mysigt. Jag och William raggade på allt som rörde sig kändes det som.. haha
William skulle bada i fontärnen, ojojoj.... då kom en yngre herre i åldern på 25-30 och med ett utseenede av guld. =) haha
aaaaaa ha ni hört takas om hundtricket? haha ja funderar på att köra barntricket. ;) ojoj
här ska fontänraggas med William nu i sommar. =)

Va på stan igår som sagt. Mötte upp Anja o Stefan fär lite lunch. Mysigt!
William och Stefan hittade varandra rätt fort så där gick dom hand i hand genom stenstan.. Så gulligt så! Jaaaa

Sen vinkade vi adjö och fortsatte våran tur. William skulle naturligtvis gå, så det tog kanske en 30 minuter att gå 100 meter. :S tur vädret va på min sida!

William upptäckte brandbilen på stan och får som lite lätt ett utbrott. ( Stackarn ha väl otäcka minnen sen vårat speciella studiebesök ) hahaha. Men det vart lugnt efter några minuter då han stått och kollar på killarna som käkade glass i solen. Men då ville herrn ha en egen glass.. och det va ju inte vilken glass som helst. han skulle ha strössel.. shit tänkte ja. Kladd kladd.. men Moster Angelica slickade av det rätt fort och sa det va sand. blä blä äkkit sa han då!

Klev upp strax före 7 imorse och låg o myste en stund innan jag fick för mig att gå bort till Konsum.. ( som för övrigt ligger 1 mil härifrån känns det som ).... ja skulle bara handla lite plus få lite träning samt att tiden skulle gå. =)
William skulle även gå!!!!!!!!!! men fram och tillbaka kom vi. Då vart det lunch på min terass som man säger så. ojoj så mysigt.
Sen vart det mer lek i sanden och snön (?) sen vila. Så nu ligger han och vila och jag har städat och håller nu på med tvätten- Världens duktigaste!

Väntar nu på att fadern till barnet ska komma så ja kan slänga ut en filt och lägga mig i solen med en bok. <3 *fjjjjårtis*
hahaha

Jag saknar Linda!

hejhopp mina sköna, ut i solen nu!

Kommentarer

Postat av: Slemma

Du är så söt gumman! :D skulle ha hängt med er coolingar i torsdags istället... I LOVE OU GRL!

2009-05-03 @ 18:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback