Torsdag

2009-05-14 @ 16:09:59
Härlig dag.
Haft ca 6 timmar i bäbisvärlden, och känner att ja har utvecklas mycket...åter igen. =)
William ger mig så mycket och han är en av dom bästa som finns i mitt liv. 
Otroligt söt pojk det dära må ja säga... ojojoj

Annars då? Jodå tvätten är på uppfriskning, golvet är bonat och jag är as trött..

Börja bli piggare nu iaf med dagarna och det kanske bero på att ja har suttit lite mer press på mig ang vissa saker.
Men det är det bästa för mig. Och det är ju huvudsaken.
Jag kommer ju som sagt i första hand, sägs det. Men det är svårt när man levt liv på 23 år och alltid tagit alla andra i första tag... dom ska ha det bäst, ja tar det som blir över. Alltid!!!

Har även haft några dagar här ensam, vilket varit skönt. Klart jag har saknat mina underbara vänner, men det ha varit skönt att fått varit ensam. Eller ja ha ju gjort nått på dagarna, men på kvällarna ha ja suttit själv och bara funderat på vad jag egentligen ska göra med mitt liv.
En sak är klar, ja ska börja plugga till hösten.
Sen ska ni gott folk få se mig i bling bling bilen som hämtar sjuka människor -som min mamma så fint översätter ambulanser till william när han ser en- bling bling???jaja
Allt har sitt namn eller nått.

Förmodligen blir det lite Emmra Nyman Saltin energi idag en stund. Ska bli mycket trevligt, då både energi källan är slut och magen skricker hårt efter SIVans resturang. =)

Sen ikväll, så ska ja förmodligen slå på en skön rulle, äta lite mer av det nyttiga gottan (grönsaker) och do tha dipping.
Men planer kan man ju ha iaf.

Resfeber ha ja iaf. Förmodligen kom det igår...chocken, längtan ochförvirringen..
Åker nästa lörda den 23.dje.
Är borta i ca 16 dagar och ja kommer saknar fyra persone/Vänner så sjukt mycket. Ja kommer inte klara detta.. hahaha
Ja kommer tappa kontrollen helt över vad som händer här hemma.
Det låter sjukt, men ja måste ha kontroll.. haha
Men det ska nog gå bra. Ja kommer väl ringa när ja landat i utlandet och gråta och vill hem.

Alla säger att ja måste släppa allt de veckorna för allt kommer vara i sin ordning och inget kommer hända. Inget ja ska bekymmra mig över.
Men det värsta är ju att ja inte få äta hamburgare på 16 dagar. Endast nå jävla turkmat!! åhhhhh, Jag ska ta med mig egen mat tro ja. =)

Jag är som en liten hönsmamma åt mina vänner. =) haha
Men det är väl för att dom är ljuset i mitt liv och det är fyra människor som ger mig helt olika saker. Personer som rispat in sig i mitt hjärta och där förblir dom så länge det slår. Om det händer nått när mamma angelica inte är hemma blir ja vansinig.... haha
mina änglar!!! =)
Men ja ska släppa dom för ett tag, dom är alla över 22 så nog klarar sig dom utan mig.
Eller visa iaf, Emma kommer ju garanterat bomba sönder mig med sms och bilder av saknade.. Men ja kommer nog göra detsamma. Till alla dom.. Ja kommer vara som en böld i arslet. haha

Nej nej nu ska ja ner i källaren och dra fram sommarkartongen där allt från förra sommaren ligger och bara väntar på att rispa upp ett läkt sår.

jaja här händer det ju inget.
hörs vid ett senare tillfälle.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback