Work Work all night looong

2009-05-02 @ 15:55:19

Ajeeeemensan, här befinner jag mig. Länssjukhuset klarar sig tydligen inte utan mig så jag fick göra en nödinhoppning. Men lika glad för det är jag. =)

Sitter nu inne i infoburen som en låst apa och bara väntar. Väntar på maten, på att nått ska hända så tiden går. Jag ha massa att göra men känns som att jag inte kan börja än med det =)
Men sen går det undan då kl är slagen för aktiviteter. Ojojoj

Saknaden är större än jag hade trott just nu. Gud så jobbigt.
Men ja ska inte älta. Jag skiter i det. Det få stiga mig till huvudet om det vill, men jag ska inte vandra runt och fastna i min egna värld.

Gårdagskvällen var mycket piano. Jag låg hemma och kollade på tv sen kom Anja en sväng och hälsade på =)
Sen drog hon och då la ja mig i soffan och somnade inom två minuter kändes det som. Jag missade BB och ja mår dåligt över det idag. Ojoj snart är det ju slut och jag kan ju inte missa mer än vad ja ha gjort. hahaha
Tur det inte är nått ikväll. =)

Åhh vilket väder du.. kan det bli bättre? Ja lite kanske men man få nöja sig med läget just nu..

Nej Nej nu ska ja jaga lite sen....
Nu vart ja less!
:S

Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback