69 dagar kvar :D

2010-04-29 @ 10:40:11

Och det är en evighet.....
Jag har varit sjukskriven nu sen den 23 mars och kommer att förbli sjukskriven. Det gör ont ont ont i rent ut sagt puppan och ljumskarna. Känns som jag har en fotboll som vill komma ut för varje steg jag tar.

Så att åka och handla tar ju en halv dag för oss. Jag kryper fram och vankar mig fram och folk glor och jag blir less och förbannad. Har dom aldrig sett en preggo kvinna förut?

Iaf så vart jag vart jag varslad här i veckan. Man kan ju inte mer än att tacka herr diriktör från djupet av hjärtat.!!!!!
Nä men konstigt nog är jag inte bitter för det. Jag menar, jag ska ha barn nu och blir borta ett tag från jobbet, jag har flyttat till umeå och har all tid i världen på mig att börja plugga! Jag har nog mer chans till att få ett nytt jobb här hemma än att fortsätta och återgå som timmare på LVN.
Tycker bara synd om dom som är äldre som kanske inte har samma möjlighet som mig. Dom har redan familj, hus och allt och nu står som där, utan jobb och förmodligen ingen som helst lust/chans att plugga. Dom lider jag med och det gör ont att några personer kanske kan rasera en eller ja, flera hundra familjer bara sådär. Men men, dom får säkert bita i det sura äpplet när dom insett vad dom har ställt till mig, herr diriktör!

Jag har även bytt till en lite mer avancerad telefon så jag kan inte lägga upp bilder från den. Så jag måste på nått sätt få över dom till min andra telefon och sen kan jag visa er min mega mage plus att jag har lovat att lägga ut kort på lägenheten.

Btw, hittade ett par skiiiiiiiiiiiit snygga skor igår till Babby T/C :D åhhh jag vart kär och ska inom ensam framtid åka på stan och köpa dom ;)
Jens tyckte dom va söta med men han vart lite: njaaaa Angelica, 400 kr på ett par skor som bara ska stå.
Ähh säger ja, dom va ju skit söta. Dom va som lite tjockare strumpor i sko form, om man kanske säga så!
Jag hittar ingen snygg bild på dom men, jaa dom va så sjukt söta :D

Nä nu ska jag göra nått av denna dag.
Hej Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback