Heja Heja

2010-04-22 @ 15:56:44
V.30 nu och det sparkar på i magen hela dagarna. Det är sällan bäbisen sover :D Just nu sover den för nu är det lugnt iaf. Vilket är rätt skönt för den sparkar gärna på mammsens urinblåsa eller revbena. Imorse hade jag så sjukans ont under bröstet när jag andades så jag fick lägga mig ner, viket gav som resultat att jag somnade så sött och vaknade sjukt många timmar senare. Men när man är preggo med foglossning och är sjukskriven nu fram till BF få man sova när man vill. Kroppen behöver all sömn och återhämtning. På fm bar Jens ut sitt gym från barnrummet så vi fick ställa ordning och sätta upp lapman och gardinerna och annat tjoffs :D

Jag vill så gärna att Baby C alt. Baby T kommer nu. Jag vill bädda sängen och fixa ordning allt redan nu. Väntan är så sjuk. Vi längtar så fruktansvärt mycket. :D
10 låååånga veckor kvar. Men vi få hoppas att tiden bara springer förbi.

Tänkte väl lägga upp lite bilder men få göra det senare ikväll.

Bristningar har jag fått och det är jobbigt. Just nu iaf när man ser hur dom ploppar fram. Man kan inte stoppa dom heller. Jag har läst och läst och köpt krämer och smörjer och smörjer men det känns hopplöst. Det få bli som det blir. Jag får nått vackert för det iaf :D Jag är inte rädd för bristningarna, utan jag är livrädd för att det ska bli massa dö-lös-skin på magen.
Men det hör till graviditeten. Jag hade gått upp 9 kg sist jag var hos BM. Och det syns. Inte bara på magen men på röva gott folk och låren. Herregud! Hahaha tur det förmodligen kommer försvinna snabbt till sommaren.

Nä nu är det jobbigt att sitta/ligga så nu ska jag bulla upp mig i soffan och glo på dum tv en stund. Lär väl somna som ett barn om en stund med.

Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback