Jerry Springer is the maaaaaan...

2010-04-09 @ 09:49:58
Jag vet inte men jag hoppas på nått sätt att allt bara är fejk i hans program.
Men på nått sätt så finns det ju verkligen så sjuka människor som gör sånna saker.

Ligger gärna med sin mamma och sin syster eller förlova sig med två brudar eller väljer att vara hora för att sedan uppfostra sitt barn till att och gå på gatan för där finna pengarna.
Och vad får tjejorna ut av att visa tuttarna och rumpan och hela härligheten i tv? Det är så jävla sjukt program men på nått sätt har det blivit min endå tv vän kl nio på morgonen efter the voice.

Typ just nu : en kille sitter och pratar med en fisk, badar bubbelpool och dricker vin tillsammans med en gädda???????????? 
Det är så tragiskt och man blir så förbannad över att dom ens har fått gjort en sånt program, men ändå kan man inte ge fan i att ha kanal på heller.

Låg även och tittade på "Sex Rehab with dr Drew" eller vad det heter. HERREGUD är min enda kommentar till detta.
Nä nu ska jag fortsätta här hemma och kolla vidare på idioterna :D Happy day for meeee.

Ikväll tänkte jag planer in en mys kväll med baby, Pizza och bio står nog på listan eller om det bli kina mat =D Just nu skulle jag kunna äta en hel häst, för ovanlighetens skull.. Jag har nått i munnen heeeeela tiden! Jag har sånt sug så det kryper i kroppen. Men jag tro godis suget har släppt för nu vill jag bara ha en godis sen är det bra.
Är nog mest sugen på allt som finns numera. Har lixom ingen speciell sak jag måste ha :D Så det är skönt.
Vatten är iaf min bästa vän. Igår när jag lagade mat tro jag att jag helt seriöst drack 7 stora glas direkt. Det är sååååå gott.

Nä nu ska jag äta frulle här, sen i dagen mor för jag bruka vara med kände att idag är det el sloooow day.
Babe J jobbar och här är jag, ensam knubbig och allmänt konstig i dag. <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback