Namn Namn Namn....

2010-04-30 @ 20:55:11
Det är såååå svårt just nu. Jag har haft två namn som jag har varit fast vid. Pojknamnet är vi nog båda överens (?), Hur fan stavas det? hahaha black out nu! Ajja återgå, iaf pojknamnet känns som spikat, men mitt fina flicknamn känns inte bra längre.. :( vad ska jag göra? Det finns några namn som känns bättre än andra men ändå. Det är en viktig del det här med namn. Trodde det va lättare än vad det är.

Nu blir det familjemöte när Jens kommer hem runt riddar bordet så få vi se vad vi kommer fram till.

Jag vet iaf att vi båda är inne på ovanliga namn.
Jag tycker alla namn som va inne för fyra fem år sen är totalt ute nu. Nu är det gamla namn och udda namn som är inne.

Pause i bloggen, nu ringer Linda!

Så nu har vi skrattat av oss för en stund. Massa att prata om och det är alltid lika härligt att höra hennes röst :D
Lav my biiiatch.

Men iaf åter till mitt extrema namn problem. Det kommer sluta med att vi sitter där i soffan om 9 veckor med våran älskade bäbis i famnen, helt namnlöst! Och det vill jag inte. Jag vill ha ett namn direkt annars kan man nog vela på hur länge som helst med att man ska prova, känna, lyssna och ja allt. Men men, vi få se vad som händer. Jens kommer snart hem och då blir det möte.
Ska skriva upp några förslag så jag har nått underlag när vi ska börja. :D

Hoppas ni har en trevlig Valborg gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback