Påsk Påsk.

2010-04-04 @ 08:20:54
Är i sthlm och har det hur mysigt som helst. Vädret är snuskigt underbart och man vill inget annat än att inte åka hem igen. =)
Igår va vi ute i solen hela dagen, satt och rent ut sagt näöstan plågade oss i solen.. hade närmare 30 grader på ballisen här i Märsta och sen runt ca i luften :D Så jag är inte grinig över min påskafton!
Hur god mat och mega trevligt sällskap med =)
Nubben fick jag hoppa över men jag William Erika Nohan och Josef skålade så glatt i påskmust. Det var nog godare för man såg ju hur nubbe folket vart efter ett par st :D

Nu sitter vi och har lite MussePigg mys innan det är dax att väcka upp Herr Butter Jens Andersson för nu vill vi snart komma iväg innan det blir allt för mycket bilar. Plus att jag saknar min mamma lite :D

Ikväll ska ja inte göra ett skit, tro jag. Jag ska endast mysa i soffan med ett påskägg fullt med Godis, samt min tappra man på min vänstra arm och kramas =)



We gonna rock down to electric avenue.....


...and then we take it higher!?

 

 

 

Nu klev älsklingen upp så nu ska vi börja göra oss redo för 4 timmar in the car :D


 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback