Våfflor men jordgubbar och vaniljevisp.......

2010-04-22 @ 20:19:08
..........vore jävligt gott just nu. Men det får bli imorgon till lunch. Jag måste tämligen börja sluta äta "kvällis" som innehåller massa onödigt skit. Så ikväll tänkte jag iaf kosta på mig : Yoghurt, nyttiga flingor nå jävulskt och Jordgubbar! Det är väl nyttilinyttigt?

Håller på att buda ihjäl mig på tradera med. Men jag vill verkligen ha den saken. Va hem till Anja och såg att hon hade en sån fin text i Amadeus rum och jag vart som kär. Så nu hoppas jag att jag får den där texten med.
Fick iaf rätt mycket kläder igår för endast 51 kr....typ :D Den sidan är verkligen en fynd-klipp sida för oss fattiga :D haha
Men men, livet är som det är. Och just för tillfälle så är det underbart.
Jag är grinig och har ont samt är trött hela dagarna så mannen få stå ut med mycket. Han är min klimp som är världens bästa människa :D Mycket, enormt mycket kärlek till den Pojken!

Men iaf så skulle jag ju bjuda på lite kort.....................


Thelise tar en nap på mosters baby mage


v.29


v.30


v.30




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback