Vart är ni?

2010-04-20 @ 08:59:14
Jag har så mycket att berätta men jag tänker inte göra det.
Jag får aldrig några kommentarer, även fast det är mer än 70 st läsare varje dag!

Kom igen nu för f*n!
Ge mig lite glädje här i bloggen.

Iaf var jag o Jens ut till pappa igår och åt dom ur huset. Som vanligt. Men jag grinade inte för det! Hur gott som helst.
Sen kände jag att jag ville utmana Felix i studsmatta men tro inte det hade varit allt för rockigt om jag hade gett mig upp på den. :D Så det få bli vid ett senare tlllfälle.

Har nu under min vistelse här i Sundsvall träffat nästan alla nära och kära.

Träffade linda här en kväll och jag trodde det va min sista kväll i livet. Jag skrattade och skrattade och skrattade så när jag kom hem trodde jag att jag skulle föda. Jag hade sånna sjuka samandragningar så jag visste varken ut eller in. Så henne kan vi inte träffa mer under preggo time.
Vi träffas så sällan så det va så skönt och trevligt att få sjuka av sig lite. Våran humor kan ingen fatta eller slå.
=)

Har även varit och hämtat massa saker hos Anja :D
Spjälsäng, skötbord, 2 barnvagnar och lite smått och gott. Hur underbart är inte det? Hur underbart som helst. Så det tackar vi hur mycket som helst för. Var även ut till henne igår på kaffe och bulla och snacka lite skit. :D Va trevligt. Henne träffar man så sällan med.


Oj nej va kl är mycket. Nu ska ja väcka lille Jens med antingen ett hopp eller frulle? Hmm svårt val! <3

Hej på er tråkiga läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback