1 månad...

2010-08-07 @ 12:13:08
Idag blir lillpuppsen 1 månad. Herregud va tiden går fort nu då! Stoppa tiden för sjutton. För fyra veckor sen låg Agnes hela tiden, gjorde inte många saker. Men nu är hon vaken rätt mycket, ler, gråter, sprattlar och jollrar. =) Det är underbart att höra henne. Hon sover tack och lov om nätterna och vaknar endast en gång! Har jag ett mirakel barn eller? höhö

Magknip? Njaa till och från med det är inget att gnälla över serru!
Annars då? Jo det händer så myket för mig och Jens med. Mycket privat som jag inte tänker gå in på, men det är nått vi kommer lösa =) Har iaf sagt upp lgh i Umeå så nu bär det av hem till Sundsvall igen. Vilket vi båda ser fram emot och jag är storm lycklig. Jag tycker inte om Umeå! Det va inte min grej. Jag är för hemma kär och jag vägra klippa navelsträngen till min familj, speciellt mamma. Jag kommer vara beroende av den kvinnan tills hon ligger i jorden! haha om ens då, jag kommer sitta vid henne hela dagarna.
Nä men seriöst, jag klarar inte av att vara bort såhär. Saknade av bara william gör ont. Varje gång jag åker ifrån Sundsvall så kommer smärtan i hjärtat och saknaden av att inte få träffa han på länge. När han ringer biter jag ihop och när vi lagt på börja jag grina. Han är min lilla lilla bäbis älskade unge.
Men nu nästa gågn vi far till Sundsvall tar vi med oss William på en mini semester hem till umeå en vecka =) och det ska bli så mysigt så! Jag ska rå om han och trötta ut mig själv och han så vi blir less på varandra. Fast saken är ju den, att det är inte mig William vill vara med eller pussa och krama på....utan det är Jens!
Men man kan väl få låtsas att det är mig han hillar mest! HAHA

Nu när vi åkte ner sist så skulle vi överraska han. När han såg oss så skrek han JEEEEEEEEEEEEEENS sen gick han fram till Agnes och pussade på henne och mig sket han fullständigt i! haha men vad gör det, jag fick efter mycket tjat och lite låtsat grin en snabb kram men sen va det bara Jens och Agnes som gällde! ;) Lilla goa skitunge.


Nä nu blir det lite myspys i soffan innan jaaa int vet jag vad som händer sen.
Det är as fint väder ute men jag orkar verkligen inte ta mig ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback