Ett tag sen nu!

2010-08-18 @ 14:24:47
Nu är det ett tag sen man bloggade lite. Men tiden finns inte till eller orken heller.

Livet går bra och sessan mår som en drottning. Hon växer och frodas. Hon har gått och blivit en valk drottning ;) haha hon är en biff nu på ca 4,4 kg! Stanna tiden! HAHA

Saken är den att jag orkar inte sitta och blogga. Det händer så mycket runt om oss nu så det finns annat att lägga energin på. Men vi mår bra iaf och har nu börjat fattat att Agnes är VÅRAN lilla älskade unge. Det har börjat sjunka in nu, och det är underbart!

Våran älskade lilla prinsessa som vi alltid kommer att ha ett ansvar för och som vi alltid kommer att få pussa och krama! En liten varelse som ska inom sin tid växa och bli en självständig individ. Det är hur sjukt som helst egentligen. En sån liten liten människa ska bli en stor kvinna och möta denna 2onda mörka"" värld! Men mamma och pappa kommer föralltid att stå vid hennes sidan och mota bort alla onda faror! Ingen ska få göra min lilla kicka nått ont, för då har dom väckt björnen i mammsen!
Jag inser redan nu vilken fruktansväd hönsmamma jag kommer att bli. Ojoj denna tjej kommer inte få det lätt inte. ;)

Men kärleken till Agnes är obeskrivlig. Jag älskar henne så fruktansvärt mycket! Och varje dag älskar jag henne mer. Hon och Jens är mitt allt! Min lilla underbara familj är den vackraste som finns. Att få titta på hennes lilla ansikte med den lilla munnen och dom små underbara blå ögonen gör en varm i hela kroppen. Att få ta hennes lilla fot och pussa på och att få pilla på hennes små små händer, det är obeskrivligt. Jag vill inte att hon ska bli större.... kan hon inte för alltid få förbli denna lilla oskyldiga varelse?


Life is goooooood
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback