Vi lever...

2010-08-25 @ 09:58:03
Till Alla som saknat mig/oss... hej hej vi lever =)
Tiden finns inte till att sitta vi datorn som man kunde förr. Men jag finns och ni finns i mina tankar =) haha

Allt rullar på precis som det ska vara.
Agnes växer och upptäcker mer och mer saker varje dag.. ? Hon älskar att ligga i babysittern (?) och glo på tv. Pratar och skrattar som sjutton!
Mammas älskling är snart två månader och tiden rinner bara iväg.

William är här på besök nu en vecka och han passar Agnes yppligt bra. Han slänger åt henne tutten, han pratar och han kan till och med bråka på henne när hon grinar och han vill ha sin "mys tid" haha
Han är den bästaste kusinen säger han själv! :)

Btw, jag har kommit fram till ett beslut som känns förjävla jobbigt på nått sätt men ändå bra. Jag ska sluta ge tösa krösa bröstmjölk, jag ska sluta pumpa alltså. Hon kräks som ett djur på det och jag har inte mjölk som gör henne mätt. Så nu pumpar jag lite lite lite för att få mjölken att sina. Så nu blir det ersättning och det mår hon bra på.
Så varför pumpa när man ändå måste ge ersättning och hon kräks som sagt på det, vilket leder till att hon blir hungrig igen efter en 20 minuter för allt kommer upp. Det är så sällan hon kräks på ersättningen... hur kommer det säg? Är min mjölk Fucked up eller?
Tur vi ska tll läkaren på fredag (för första gången ska hon på läkarbesök) så då ska ja fråga och se be han/hon provsmaka om det är gott... hahaha
Själv har jag smakat väldigt lite, och det va som att dricka mjölk med hundra kg socker.
Får man bröstmjölk på fingrarna så blir det som man fastnat i socker vatten, alldeles kladdig.

Men men, det va nått mer jag skulle berätta men jag kom av mig för det vart roligt på tv.. haha

Jooo Jens har slutat sitt förbannade skit jävla jobba, rent ut sagt... så nu är han hemma. Utan pappadagar eftersom hans Chef förmodligen visste om att han inte skulle få några men sa att det gick att han tog dom när han slutade.. men men skit vare samma han behöver inte jobba där mer! Fy vilket ställe egentligen. Jag kommer aldrig prata gott om det boende och jag kommer för aldrig i hela mitt liv sätta någon av mina nära och kära där.
Ursh och fy fan.
Tycker så synd om dom stackars människor som bor där. Men men vad ska man göra.. Jag ber för dom iaf!
;)

Nä, kl är 10 och jag är endast vaken. Så nu ska jag gå in och kolla vad dom håller på med egentligen. Agnes bruka sova hur länge som helst, men jag vill att William och min älskade fästisss ska vakna så jag få krubb i kistan.

Slänger in lite kort senare idag (om tidens finns)

So looong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback