=))))

2010-01-24 @ 21:26:25
Ojoj vad tiden går. Jag har inte ens tid att berätta för er mina kära blogg-lovers!

Jobbar och sliter för fullt om dagarna. Dom lediga dagarna går åt till dom saker man inte orkar, hinner eller vill göra när man jobbar. Jag är helt slut pga min underbara rygg efter jobbet. Och värre blir det sägs det. Men men bara att bita ihop. Det är en fantastisk känsla iaf att vara gravid. =)
Du borde prova... =)

Det tar så lång tid innan man få göra ul.. men på onsdag är det iaf dax. Men väntan dit är en evighet. Jag vill bara veta hur bäbisen mår =) höra hjärtat rusa och kanske se vad det är för kön =)
Jag kommer gråta hela onsdagen av nervositet samt lycka... :D

Ja jag är så rund och go nu så man vill bara äta upp mig.. Jag är nöjd över min nya vikt och min nya magruta iaf.
JAG KAN FÖRA FAN INTE ENS HA MINA BYXOR....JAG LEVER I LEGGINS OCH MJUKBRALLOR!!
Men jag är lycklig, fet, hungrig och grinig dag in och dag ut =)

Tempramentet har tagit över totalt nu. Jag kan inte ens vara trevlig längre utan att jag känner att allt låter falskt.. =(
Jag vill inte. Jag vill vara glad hela dagarna.
Men ja kan som sagt inte rå för det.

Men ja ska inte klaga, ja vill bara be om ursäkt för mitt temprament. =)

Nä, nu blir det söndasmys till Inter-Milan tydligen.


have fun!


Kommentarer

Postat av: Jens

du är vackrast ändå!:)

2010-01-24 @ 22:05:29

Postat av: ewe

va spinkig din bebis är

2010-01-25 @ 19:58:31
URL: http://evelinapersson.blogg.se/

Postat av: Anonym

jadu evelina, här finns inte så mycket mat som hemma hos dig!!!!

2010-01-25 @ 21:45:33

Postat av: Anonym

jadu evelina, här finns inte så mycket mat som hemma hos dig!!!!

2010-01-25 @ 21:46:19

Postat av: erika

Alla vi som varit gravida vet vad du går igenom ;D dödade alla i min närhet med mina blickar och höll fan aldrig inne mina innersta hat-känslor. LYCKAT



Tur att folk förstod mig, men har fått höra ett och annat nu efteråt ;D haha

2010-01-26 @ 09:23:28
URL: http://eraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback