17 Juni -10

2010-06-17 @ 09:27:21
Känner att jag inte har varit ärlig till 100 %....haha
Vikten under graviditeten är phett jobbig. Men just nu har jag kommit fram till, att jag skiter i det just nu. Klart att jag inte ska äta konstant och hur onyttigt som helst. Jag har gått upp ca 20 kg... min BM sa, ajjabajja! Oekj tänkte jag, why?
Det finns kvinnor som gått upp hur mycket mer som helst än mig! Det finns kvinnor som har haft en vikt på nästan 40 plus...... så rätta mig om jag har fel. Är jag inte duktig, egentligen?
Visst det finns en större röv på min kropp men inte alls märkvärdigt. ;P tycker jag då.

Nä men nog om detta.
Min vagn som jag väntar på har fastnat tro ja... det känns tungt! Vill ha hem den och beskåda färgen :D Den är as cool. Så fort den kommer ska jag gå på en prommis och vänja in mig samt folket med den. Hahaha

Träffade min bm igår med. Vi pratade om massor men det enda märkvärdiga va att innan den 16 juli har vi våran flicka :D och det får bli vårt nya datum. Dom har inte räknat fel men det är dagarna som är inräknad med "övertiden" här går man inte alls lika länge som i Sundsvall.. :D jag skulle få 9 dagar på mig och sen va det dax. Så nu har vi satt den 16 som nya datumet för att själv inte bli besvikna !
Plus att hon sa det, som min mamma och alla dom äldre oxå har sagt. Bara för att hon inte kommer den 6 juli, va inte ute och spring maraton och gå i trappor om du inte har värkar! Hon kommer när hon är klar. Det finns ingen som helst statestik på att man kan "sätta igång sig själv"

Så jag tänkte slappa, precis som innan! :D

Hade bikinipremiär igår med på Umelagun. Mysigt!
Jag vankade mig fram och tog mig i och ur solstolen men nöd och näppe! men jag kämpar på. Nä, det va en upplevelse..... HAHA 
Bredvid oss låg ett gäng som hade Down Syndrom, såå jävla söta! haha
En tjej låg och tittade på mig hela tiden. När jag sen varty hungrig och skulle gå mot kisoken hör jag hon säga: Gud va tjock hon är. Varav assistenten säger då: Ja men hon ska ju ha en bäbis säkert när som helst.
Flickan tillbaka: Jaa det va tur det!

Så idag ska vi återigen åka och plaska. Jag är rätt bränd med det få vi lösa på nått sätt. Nu ska jag gå och handla lite gofika så jag inte svälter på stranden ;) Vore jävla synd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback