18 juni -10

2010-06-18 @ 14:34:30
Lunchen vart avbruten av att en snubbe plingade på dörren. Jag flög in på toa eftersom jag fortfarande sitter i nattsärket. Hör hur han frågar efter Jens Andersson, och säger vagnen är här! Jag flög åter igen ut från toan för att kolla. In kommer Jeppe med en stort paket. Nå fruktansvärt. Så vi fixade ihop den och det vart så super j*vla snyggt! Jag är så nöjd! Det är galet....




Laguppställning 2010




Så vad säger vi?
Kan inte kickan komma ut nu! Det är bättre på utsidan än på insidan, det lovar jag :D Hon ska få åka så mycket vagn så det kommer bli hennes favvo plats. Hahaha
Och det som är så sjukt bra med vagnen. Det är att man kan ha bilbarnstolen direkt på ställningen. Man plockar bara bort liggdelen och sätter fast bildelen. Ett phett plus det du!

Detta är mitt absolut bästa köp genom tiderna. As billig och super snygg! ;)

Nä nu ska jag spela lite tvspel (?) tillsammans med älsklingen innan jag ska hoppa in i duschen.
Ikväll ska vi ut och käka med några av Jeppes kompisar. Det är awesome! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback