23 juni -10

2010-06-23 @ 08:44:22
Insåg imorse att filen har gått ut, men det stor fortfarande kvar i kylen! Man kollar bara på den och sen slänger man igen kylen. Varför? Är man på tok för lat för att ta den och skölja ur den och sen slänga den?
Men jag ska fixa det nästa gång jag går  kylen (om några minuter)

Iaf, idag ska vi till Jeppes föräldrar och sy lite täcken, lämna tillbaka mitt impuls köp och sen va det nått mer som skulle göras. Min hjärna går verkligen på högvara, fast på ett negativt sätt. Jag kommer inte ihåg nått längre. Och jag anstränger mig verkligen för att komma ihåg vad som ska kommas ihåg.

I helgen åker vi förmodligen till Sundsvall (ovanligt) nää inte det minsta. Men det här blir absolut sista gången!
Jag kan lixom som inte vara utan Mammsan och William och dom andra allt förlänge. Igår saknade jag William så sjukt mycket att jag ville grina! Det är förjävla jobbigt. Fast jag saknar han ju hela tiden, men ibland kan det bli för jobbigt. Vi pratar sjukt mycket om Han. Varje dag nämns hans namn och jag vet att Jeppe saknar han jätte mycket med. Och vi vet att William saknar oss med :D höhö så nu ska jag verkligen tvinga han till massa pussar och kramar.. när man frågar om man får en puss eller en kram säger han: Nä det går bra! =O

jaja, Jens har återigen jobbat natten, hans tredje nu och har en kvar sen är han ledig tills på tisda :D åhh det ska bli så härligt! Även fast vi inte ligger som fastklistrade eller har så mycket med varandra att göra om nätterna så är det såååååå jävla tråkigt/jobbigt oroligt att sova ensam. Jag vaknar i regel kanske fyra-fem gånger per natt och måste röra mig samt kissa av sig lite. (precis som en valp, man små skvätter) men när Jeppe jobbar vaknar jag tio-femton gånger per natt och har så svårt att somna in, jag ligger som alltid på lur!
Och det känns i kroppen för jag är så mör när han jobbar. Jag känner mig sjuk och döende.

Men Men, snart är det över med ensamheten =)
13 dagar kvar till Bf och det är phett naaajs!

Nä nu ska jag ut på Ballis och härja en stund i solen innan det är dax för vila...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback