Angelicas Värld

2010-06-14 @ 08:29:18
Består just nu av en lessnad. Jag får inte sova....jag bara klagar och klagar hela tiden. Men det skiter jag i. Det får man göra. Man få grina när man går på Ica, man få bli skit förbannad när någon tränger sig före eller man får känna sig äcklig fet och bara ful. Ser man ut som man gör när man är hög gravid, det är tungt, man kan inte ha kläder, man är hungrig städnigt, sprakarna är så pass "hårda" att det börja bli obehagligt..... då få man klaga. Plus att foglossningen blir allt tyngre och mitt bäcken lossnar snart. Mina fötter är som bollar och myrkrypet i bena gör mig galen. Men så fort jag får negativa tankar att jag vill ge upp, intalar jag mig själv att inom mig ligger mitt barn, mitt kött och blod. Mitt älskade barn som jag snart ska få träffa. Min lilla prinsessa som är så efterlängtad och älskad!


Men det är hur mysigt som helst när jag har dom positiva känslorna/hormonerna i kroppen (det har ja mestadels, det är bara ibland som jag är på kalgeri humör,så då bloggar ja ur mig skiten så det är nog värre ut än vad det egentligen är) :D Jag kan ligga i timmar och njuta med en hand på magen och kan även då börja grina! Av lycka
Men som sagt, hormonerna kan jag inte styra. Inte mitt humör heller. Jag kan vända på en halv sekund. Jag behöver min egentid på morgonen. Om Jens ber mig stanna kvar i sängen istället för att kliva upp kl 7 då brinner jag! Jag verkligen flippar ur inombords och känner mig fasthållen. Ibland skäller jag ut han och ibalnd "tvingar" Jag mig kvar, en stund!


Min älskling sliter verkligen ont, ibland...

På onsda fick jag som sagt en ny tid hos BM... och jag hoppas vid gud att jag är öppen lite så vi kanske kan skynda på denna process =D

Jag skulle hålla koll efter slemproppen men än har jag inte sett nån. Vilket man inte alltid gör heller men jag tro den sitter kvar.

På nått sätt har jag blandade känslor just nu. Jag vill föda NU, IDAG! Men på nått sätt vill jag vänta, för det känns som jag och Jens inte rått om varandra riktigt än =) Men det kommer vi nog aldrig känna oss nöjda med heller.
Fick jag skulle jag kunna krypa in i han och bo där. Min älskade Prins Jeppe Andersson!

Nu ska jag äta frulle sen ska ja krypa ner i sängen igen.
Idag regnar det blir en riktig mysdag med film, snarra och jag tro att det blir en äckelmat till midda (pizza)..... haha
Jag ska bara ligga på soffan, i min pyjamas och inte ens duscha idag! <3<3<3
HAHA det få man när man är preggo!
Och jag ska tillomed köpa glass och äta direkt från byttan, men Jordgubbar, grädde och krossad daim...
Ja folket, jag ska BARA äta idag!
Jag ska frossa och frossa, gråta och gråta och längta och längta!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback