Godiiiiiiiiiiiiiiiiiiis och soda vatten!

2010-06-13 @ 21:37:19
Sönda kväll gott folk är en klass för sig. Jeppe är dålig och jag är som grinig och på jävla konstigt humör idag. Jag känner mig sen en retsticka och har verkligen gått Älsklingen på nerverna större delen av dagen. Stackars han! BUUUUUHUBUhBUh CRY

Godis ska jag frossa som fan nu när jag äntligen få gå till sängs. Jag ska dricka massa soda vatten och verkligen bara njuta. Va och hyrde några filmer som "vi" tänkte titta på...(läs endast Jens) jag kommer somna, som alltid annars. Jag kommer käka så mycket godis snabbt som fan så jag kommer dolma av, av allt socker =) Men det får man!

Kom på en sak. Är det normalt att skicka sms till folk som är i samma rum? Jens och jag kan helt seriöst ligga i varsin ende på soffan och skicka sms till varandra?! HAHAHA
Typ : Jag är sugen på vatten, fixar du? (alltid jag som brukar vilja ha nått att äta eller dricka)
Men det kanske är så när man är Preggo.

Iaf, jag har börjat lugna ner mitt livstempo iaf.
Jag stressar gärna inte och jag känner nu hur trött jag blir direkt. Jag kan kliva upp vid 8, käka frulle sen måste jag lägga mig igen för det sög musten ur mig. Går då och lägger mig en stund, kliver upp. Gör nått sen måste jag vila igen. Och det är skönt som fan. Jag bry mig inte om vad klockan är heller. Nu gör jag det jag ska göra när det faller mig in, eller äter när jag är hungrig! Är inte lika beroende av kl att allt ska ha sin tid. Typ frukost innan nio, lunch innan ett och midda innan fem.

Jag lägger mig och vila två timmar vid 20-tiden eller kanske rent av bäddar ner mig i sängen vid den tiden. Ligger och glor på tv, somnar, vaknar, somnar igen och vaknar igen vid fyra. Går upp om jag är pigg och tar nått att äta sen lägger jag mig igen.

Vi planerar inte så mycket nuförtiden heller. Vi tar det som det kommer. Jag mår inte bra alla dagar vill bara ligga inne och grina. Då få det bli en sån dag. Det kommer en ny imorgon.
Vi försöker iaf att vara med varandra så mycket som möjligt, hela tiden och bara ligger i soffan och myser och njuter. För om ett par veckor ca blir vi en till som kommer ta upp all tid :D

Nä nu sparkar det så mycket att jag mår illa så nu slänger jag in handduken.



v.37

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback