Men såja Persson

2010-06-22 @ 11:00:01
Nu har jag helt seriöst suttit i flera jävla timmar med att göra om designen på bloggen.....och jag har lyckats! :D
Det tog en evighet och jag vart förbannad många gånger. Men nu känner jag mig rätt nöjd, tro jag! :S
Jag skulle vilja göra en till ändring, men det kan nog kanske min syster hjälpa mig med! *datanörden* höhö

Sist jag gjorde en Design va ju när man gjorde profiler på Lunarstorm, vilket är en evighet sen! Ojoj det må ju vara iaf 10 år sen, typ!

Så nu är jag helt matt. Nu ska jag krypa ner bredvid baby som så sött ligger och sover efter nattjobb. Och nu ska jag vila hur mycket som helst tro ja!




Kommentarer

Postat av: Tessan

Hejsan =) Hittade dig nu, vad skoj att ni ska ha barn. GRATTIS =)

14 dagar kvar till BF de är nära nu.



Själv är jag inne på 9:e dagen över tiden :(

Är grymt less men men bara att vänta, blir igångsatt på måndag om det inte händer något innan.



//Therese från Omvårdnadsprogrammet =)



Ps. Ha lösen till min blogg. TessFess och lösen Eddie08 men ge inte ut det till någon =)

2010-06-22 @ 13:56:30
URL: http://mammatessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback