Så stolt så....

2010-06-22 @ 19:11:43
Just nu känner jag mig så stolt över mig själv. Alla som känner mig vet att Fröken har för mycket beroende av att handla saker. Det spela ingen roll vad det är, men det ska alltid köpas nått. Varje dag kommer jag med en-flera påsar med kläder och annat! JÄVLA ONÖDIGT MEN DET ÄR SÅ KUL!

Iaf, häromdagen så va vi på Expo (typ ÖB fast priser som är det sjudubbla)...jag ahde sett en filt jag ville ha som fanns där. Så vi svängde in och köpte den. Super mysig rosa och bara helt för härlig. Kommer några meter till och ser den där ljus väggen som jag gått och sunkat efter alla gånger vi varit där. Men ansett att den varit för dyr. Dom hade sänkt den iaf då till 995... kung tänkte jag, den ska jag ha! Köpte den och började känna redan i bilen att, nää fuck this! Så jag började vela på om att jag skulle lämna tillbaka den och bla bla bla, det har nu gått tre dagar sen och den står fortfarande i sin förpackning, och imorgon åker den tillbaka dit den hör hemma. Varför? Jo jag har insett att om några månader kommer jag och Jeppson låta så här: Nej nej nej, ojoj, älskade barn inte vara på den. åhh nej ajjabajja! Och är det värt det då? Nää jag lägger hellre den 1000 lappen på nått annat.
Plus att drar hon i den och den välter så kommer det gå rikitgt illa. Och nä, jag ska ha en hem där hon kan röra sig fritt och där det inte finns allt för ömtåliga saker, och det är ju faktiskt så att det är ju hennes hem med! :D

Just därför är jag stolt över mig själv, att jag för första gången fått dåligt samvete över nått jag köpt. Hoppas jag får det fler gånger, det skulle underlätta hur mycket som helst =)

Plus att jag har städat garderoben. Det va tungt, insåg att mina axlar är så sjukt otränade nu så det kommer bli en kamp =) haha Och dels för att jag såg alla kläder jag hade innan jag vart gravid. Nu måste jag ju som sagt leva i Legging/mjukbrallor och foppatofflor..... *sexyyyyy mama* och det va hemskt. Det va jobbigt, jag va lite då! Jag hade S i tröjor och normal storlek i brallor. Idag sitter jag i L i linnen/tröjor (Jeppes tröjor) och mycket stora byxor!

Men jag ska komma ner till min vikt på 68-70 sen är jag nöjd. Det är min vikt jag alltid legat på och det trivs jag med. Tjock och rik, det är livets motto!

Har även idag på em varit ute och gått... haha eller ja, jag har gått ca 2 km, till ica och insåg att jag va jävla duktig och belönade mig med en DAIM GLASS! :D hahaha

*det tackar jag för*

Nu ska jag ha ett lite kramkalas här innan älsklingen ska åka och jobba åter igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback