Sorgen är här...

2010-06-25 @ 10:27:26
Mitt i midsommar firandet och allt stå hej så ska det ju såklart hända nått som gör att jag idag kommer att bära ett sorgeband... ett sorge band som är tillägnat Landstinget Västernorland!
Dom har klantat sig återigen på min bekostnad och det är naurligtvis jag som ska få sota för det. Mer tänker jag inte nämna men jag vet att jag egentligen är fläckfri och gjorde rätt, två gånger med för att vara säker på min sak. Men ack så fel jag hade! Men det kommer lösa sig, oc förhoppningsvis blir det bra i slutändan. Det sa hon jag prata med igår med. Men jag kan bara inte släppa det, eftersom det inte är mitt fel utan deras men att det är jag som måste "lösa mig ur detta"
Men vi alla kan göra misstag!

Midsommar idag. Fint väder, en syn över laptoppen visar min sambos rumpa. Härligt att vara vaken helt ensam. Så vad gör man? Jo man plinkar på dum burken =)

Har iaf njutit en timma redan av vädret. Hade nämligen tagit på mig morgonpromenaden med Tusse (hunden) och det va härligt. Fick upp lite flås, men det får man ju även när man åker i hissen! Mp3 (jävla gammalmodig) på högvolym och en härlig sommar morgon prommis.
Det va så skönt så, jag ville inte gå in!!!!!!

Men nu ska jag dra på mig Sommarklänningen och börja fira Midsommar, ensam! Men vad gör det? Det finns fler som är ensam en dag som denna. Fast jag är ju bara ensam just nu, dom andra sover!
Senare idag åker vi till Njuruuuunda till Mrbror Åke och livar upp stämmningen där. Ska försöka vara glad även det sorgeband jag bär på.

Såg även på kontot att the casch? (pengar, money) har anlänt! Pheeett. Nu kan jag betala räkningar. Höhöhö
Samt shoppa nåå jävulskt på Sönda på Ikea! Ska bli kul att besöka det huset, va ett tag sen ;) ;)

Åhejåhå vad kl är mycket, nu blire duschen och sen börja dagen.
Föresten varför har JAG TAPPAT MATLUSTEN!? Kan det bli så i slutet av graviditeten? Jag känner inge som helst hunger. Jag blir bara äcklad av mat? Är jag sjuk eller är det normalt? Rent ut sagt så har det varit så ett tag och jag måste som tvinga i mig maten även fast jag inte är hungrig! Eller är jag övergöd? Eller ja, jag känner ju hunger men inte på samma sätt som förr. Och äter jag kan det bli några tuggor sen är det stopp, men jag pressar in mig maten ändå! Jag är rädd fan.





Kommentarer

Postat av: evelina

cash

2010-06-25 @ 12:50:44
URL: http://evelinapersson.blogg.se/

Postat av: Angelica

Tack :D

2010-06-25 @ 21:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback