Sundsvall By Night......

2010-06-04 @ 08:57:04
Bjuder absolut inte på fylla och fight ;P Åhh den lät skit bra.

Iaf vi har intagir våra rumpor i Sundsvall nu. En lite mini semester (?) innan Jeppson börjar grov jobbet..
Känns rätt soft att få vara en Golddigga i sommar ;) Jag få njuta hela dagarna av Baby Gril och shoppa hela dagarna. Medans Jeppson sliter ont om nätterna ;) Men jag ska inte glömma bort han på våra stadsturer. Han ska få en present nästan varje gång vi intar stadslivet jag och sessan. Jag är inte snål ;)

Fint väder bjuds det på hela dagarna. Vilket gör att man som höggravid inte inser än idag att man inte kan göra alla aktiviteter som lockar. Jag "stressar" varje dag för att få njuta i solen och få göra så mycket som möjligt. Min sömn har blivit rubbad och jag är mycket tröttare än vanligt. Förr somnade jag som ett barn vid 21-tiden, nu kan jag fortfarande ligga och vrida och vända på mig kl 01. :S det är inte okej, med tanke på att jag är lika morgonpigg som förr. Kl 7 stiger jag gärna upp och börja pyssla på.
Det är rockigt!

Man kanske ska införa Lunchvila? Det är ju faktiskt tillåtet när man är gravid......ha jag hört, men ALDRIG testat. Och har jag testat är det allt för sällan!

Roooooock on!

Fredag idag = Myyyyyys midda plus en premiär av Kommisare Späck.... för vissa!
För mig blire soffa, sol, umgänge och skratt! Men det är minst lika bra. En mys midda kan jag nog styra upp, vilket jag kommer göra :D
Film premiären går dock inte pga att jag inte pallar att sitta så länge. :/ Det suger. Hade varit grymt att fått sett den filmen. Men man kan väl kanske försöka vara olaglig att ladda ner från internet någon gång.....
Hoppas inte jag har något blogg fan som är polis ;O
Men då kan jag ju fortsätta berätta för herr konstapel att jag inte ens kan ha bälte heller, och Jens bruka köra fort som f*n när vi pendlar mellan Sundsvall/Umeå!

Så nu har jag biktat mig!

Jag undra när skattepengarna kommer? (är inte i behov av dom) men vore skoj att veta när man hade nått sin mål på sparkontot.

Gud vad jag hoppar runt mellan raderna (?) när jag bloggar. Men det är tillåtet!

Skön kommentar jag måste få dela med mig av: Lades av en trött, less och hungrig William Persson på 3 år.
Vi sitter i bilen efter att ha varit på Habben och simmat/tränat/lekt. Tellan börja bli grinig så Evelina ska ge henne mat i bilen, när Jens kör. Vilket vi kommer fram till inte kommer funka så bra. Så vi stannar omedelbart och William börjar fråga VARFÖR!!! hundra gånger. Tillslut säger han, Men strunt samma, Hon kan få mat imorgon! Han är så nedrans skön denna unge. Det kommer kommentarer till miljoner. Och man vill bara skratta och lägga sig ner och dö! Herregud.... det värmer i ens hjärta när man få tillbringa tid med han. ( det där med kommentarer har han fått av mig ) ;D

Oj nu blir det rörelse i huset, kolla läget och se vem som stigit upp!

btw, endast fyra veckor kvar nu! :D Men egentligen, alla jag träffar som kommenaterar min mage frågar alltid när det är dags... hmm fyra veckor säger jag! Dom sväljer tungarn och säger : Njaaaaa det tro jag inte, magen är nedsjunken så jag tro det blir snart! =O
ooo tänk om det vore att dom har rätt!?
Har jag inte ens fyra veckor kvar innan jag blir mamma ?
Men jag ska till bm om en vecka så jag ska fråga henne vad hon tro. Hon är ju som expert! Dom andra, vill nog bara göra mig glad och lätta på min börda.
För det är en börda att vara gravid. Har man ju märkt eftersom man varit sjukskriven sen 24 mars, plus att jag försökte spela lite boll med William igår :S tänker jag inte ens kommentera. Jag är inte aktiv!

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback