v.37

2010-06-11 @ 08:39:09
Har snyggt och prydligt klivit in i vecka 37. Inte långt kvar nu alls! Men det går allt för sakta för min del.
Jag är lite som små less nu på denna mage och denna oregelbundna sömn, samt the paaaain.
Foglossning = UNDERBART!
Det känns ungefär som jag fått en spark på puppa och har ett as stort blåmärke innanför....typ! Ja ni som haft samma sak vet vad jag pratar om!

Men jag biter ihop dom få dagar som är kvar =)
Sen är hon äntligen här, baby Gril <3

Ska till bm idag med. Dom vanliga kontrollerna samt återigen undersöka mitt urin som för ovanlighetens skull slogs ut på att jag hade as mycket socker men det visade inte mitt blodsocker :s hmmm så nu har vi exprementerat lite och ska göra oss ett nytt försök idag :D

Angelica Persson = Fiiiiiin, stolt samt frisk människa!

Jag som hade sett fram emot en härlig, mysig och trevligt preggo time!?
Visst ha det varit underbart, fint och mysigt. Men kanske inte som man hade sett framför sig eller drömt om.
Hoppas på att nästa preggo time blir bättre :D

Nu vill jag kläcka ut denna prinsessa och börja njuta på riktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback