Vart är hjärnan!?

2010-06-11 @ 11:34:22
När tappade jag den på allvar?
Jag hade en grej som va viktig att göra på 14 dagar och vad gör man? Jooo man missar BM tiden men en hel jävla dag helvete... nu är jag piss off här!
Jag hade verkligen sett framemot att få väga mig idag?!???!!
Nä men jag hade sett fram emot att lyssna på hjärtat (det blir man aldrig less på, jag skulle kunna sno med mig den där mätargrejen) och kolla mitt urin, mitt tryck, mitt hb ja allt det man gör! Nä men då få jag vänta en vecka till!
Tänk om jag föder innan onsda då? Då har jag missat en tid hos BM och det kommer jag aldrig glömma!

När jag ringde henne försökte jag verkligen förklara att jag har haft rätt mycket dom senaste veckorna och att jag är medveten om att det är den 10/6 jag skulle dit...men ligger en dag efter. Det är den 10/6 TORSDAG idag, inte freda!

Men hon sa att det händer den bästa. Ja vilket det nyss har gjort svarade jag då ;P Lite humor få man klämma in.
Vi pratade på och hon frågade hur jag mådde och jag nämnde min nya sjukdom som har kommit. KTS.en.... hon sa att det va normalt och att jag skulle äta alvedon (?)....jag är imun mot alvedon vid det här laget tänkte ja, men jag tjaffsar inte emot. Jag gör som hon säger. Sen berättade jag om mina sömnlösa nätter och alla förvärkar och sammandragningar och mitt "blåmärke" som jag har inombords på puppa.
Hennes kommentar var : Ja, det låter ju som du snart kommer föda!
Jag: Neeeeeeeeeej Neeeeeeeej, inte rikitgt än. Inte redo än. Några dagar till!

Jag måste få Klippa mig, fixa det sista med allt till Baby Gril samt ha en dag där jag absolut inte gör ett skit. Bara springer i pyjamasen och inte ens duscha, äter chips till frukost och pizza till lunch och nått ännu onyttigare till midda! Det är min plan för en dag. Men vädret är för fint för att göra så. Min morgon består ju av en java på ballis som tar ca 2 timmar för att få all sol man kan komma åt. Sen är det alltid nått som dyker upp som ska göras under dagen.

Typ som idag. Nu när hon sa så, så måste jag in till stan och boka klipp klipp! Jag måste dra en vepa till igenom stan ifall jag behöver shoppa nått.
Det enda positiva med att jag missade tiden är att Jens får sova mycket längre. Vilket är behövligt eftersom han har jobbat natten och har fem nätter framför sig! Jag hatar hans Chef........ få man göra det? Hon har ju lagt ett gris schema med 6 nätter i rad varje gång han jobbar. Visst är det skönt att han är hemma många dagar, som en mini semester. Men dom dagar han jobbar då? Han går som en Zombie och jag vill knappt prata med han för man vet aldrig om han är arg, glad, trött eller pigg ;(

Nä, nu äre ju för fan Titanic på Canal Plus!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback