Fram och tillbaka

2010-03-14 @ 20:06:39
...ja men åker fram och tillbaka mellan Umeå och Sundsvall var och varannan dag känns det som. Jag vill stanna hemma i umeå nu. Vill vara med älsklingen och sova i min egen säng pch vara fri i min lägenhet. :(
Men snart så, men väntan dit är så sjukkkkkkt lång. Jag dör snart :D

Har iaf varit hemma nu i tre dagar. Tog med oss William och det är så mysigt så att ha en trotsig treåring som även ska pottkissa och pottbajsa. Man springer fram och tillbaka med denna potta känns det som. Men än har det ej hänt någon olycka :D Han är super bäst när det gäller pottan!! 5 stjärnor av 5 möjliga.

Jag är trött och slut hela dagarna.
Bäbisen simmar runt och vänder sen alla sekunder på dygnet så det är oxå jobbigt på nått sätt. Man kan lixom inte sitta som folk eller ligga på ryggen för länge eller ligga på magen. Så det gör lite små ont i höfterna med tanke på att man enbart kan ligga/sitta på dom... Men det är hur mysigt som helst när man känner livet i magen dona på =) har vaknat flera nätter nu av att bäbben sparkar, då vänder ja på mig då blir det lugnt. Ligger jag på ryggen ser jag hur magen doffar åt sidorna :D helt underbart!

Var och lyssnade på bäbishjärtat i onsdags med....138-140 :D MysMys

Åker iaf till Sundsvall imorgon med. Kommer hem till umeå om 14 dagar och blir hemma i fem dagar hoppas jag!

Nu ska jag och the love ha lite söndags mys till Wipeout, herregud, varför få jag inte vara med i det????? Ser ju ut att vara hur kul som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback