Knut bakom skuldran....

2010-03-06 @ 23:12:23
....det är så skönt så!
:(
Jag kan inte andas för det gör ont, jag kan inte sitta för det känns som vänster skuldra ska gå av!
Hur får jag bort den?!
Jag betalar!

Jens bruka massera mig, men eftersom jag inte kan ligga riktigt på magen så känns det som det blir fel. Och sitter han bakom mig och knådar så kan jag inte slappna av. :S jag lever i ett "KNUT-BAKOM-SKULDRAN" Mysterium.

Har jobbar röven av mig idag med. Det är sjukt vilket tryck det är på huset. Så fort man kommer in så känner man stressen i luften. Det är inte ens "trevligt" att gå till jobbet längre. Man gör det för man måste. Så ska det ju inte vara!
Men men, jag hejar på Sigge ja! You rock man

Har iaf idag varit med Emmsan Pemmsan och vi for ut till Linda i Timrå. Drack lite kaffe och snackade massa skit =) Pussade på hennes underbara barn med :D
Dom är så söta så man vill äta upp dom!!!

Imorgon ska jag försöka sova ut ett tag. Ska kämpa mig iaf tills kl 9. Ja behöver sova ut! Ja är aldrig utvilad känns det som. :(

Jag är en trött och bitter donna på 23 jordsnurr!
Men det hör till :D
Bäbisen sparkar och lever om hela tiden. Den sparkar ca 90 % av dagen på min urinblåsa även. Så det känns som ja ska kissa på mig.
Satt tex idag på bussen på väg hem och kände hur det sparkade runt överallt, sen träffade H*n blåsen klockrent. Jag trodde jag skulle dö! Herregud.... det va coolt =)
Så jag sprang till Emma och hann inte ens klä av mig så tömde ja mig på 5 liter kändes det som. Haha

Nu ska ja bädda upp drottning slafen och glo en kvart på tv innan dom blå åker igen. Ska först käka lite frukt så man få i sig sin dagliga dos.

Så, god natt gott folk!

Jag saaaaaaknar mitt hjärta så sjukt mycket, kan det bli månda snart?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback