Moster Angelica!

2010-03-30 @ 18:57:05
Ja gott folk. Min underbara syster har kläck ur sig en dotter idag kl 14.38 :D
Helt sjukt va stolt jag är över henne. Själv gruvar jag mig för smärtan som snart komma skall.... Men hon sa att det kändes som en värre mensvärk!! Dock har hon MYCKET högre smärtgräns än mig så det ska bli en upplevelse och se om det är en värre mensvärk eller om det är rent ut sagt en förjävlig smärta.....

Men men, ska iaf till sundsvall efter helgen och vara där några dagar då jag för ovanlighetens skulle ska träffa herr doktor. Min journal är störst av allas tro jag :S Men då ska jag få träffa miraklet och pussa sönder som båda grynen!
Undra vad/om man ska köpa med sig nått? Eller jag måste ju göra det, men då måste jag köpa nått till min älsklings William med ;D och det gör jag mer än gärna! Han är solen på min himmel.

Drömde inatt att han vart kidnappad, bara för att jag och Jens av någon sjuk anledning låg och pratade om det igår för vi såg på "barnhemmet"... Då blev jag tydligen tvungen att drömma om det med. Fy fan va hemskt det va. Aldrig mer vill jag drömma nått sånt. Jag hade panik i kroppen och kände i drömmen hur ont det gjorde i mig. Men på nått sätt visste jag att det va en dröm. Men ändå va sjukt man kan drömma bara för att man prata om nått.
Jag har så knasiga drömmar nu förmtiden. Jag drömmer mycket om mitt barn om saker som händer, nästan abara negativa saker. Varför????? Det gör ont i mig, även fast det bara är en dröm. Jag vill börja drömma fina underbara drömmar om hur livet ser ut om 4 månader =) Då man är nu förlöst samt allt har lagt sig.

Jag vankar mig fram iaf. Livet är inte på topp och det värker i varje cm på mig. Utsidan som insidan!
Jag kan knappt gå till tvättstugan utan att det ska göra ont i fogarna eller "mensvärka" i magen!
Jag vill ha ett vanligt liv nu. Är sjukskriven tom 14 april och hoppas vid gud att jag är redo att köra sista rycket då innan jag lämnar Hospitalet för en längre stund. :( Känns jobbigt men har ju en helt otrolig resa framför mig då.

Middagen är snart klar men baby J är inte hemma än. Så det får väl antingen bli en kall/sen midda eller en ensam midda ??? Vad väljer man?!

Nä nu blir det helt seriöst för jobbigt att sitta upp så nu ska ja slå omkull mig en stund innan älsk kommer :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback