Sjukstuga

2010-03-20 @ 11:00:21
Jaaaaaa, det är underbart. Jag är dunder sjuk och vet inte åt vilket håll jag ska gå!
Jag hostar snart upp bäbisen och det bara rinner ur näsan. Febern härjar på men jag har laddat upp snygg kroppen med alvedon i hopp om att febern ska ge med sig.
Jag orkar inte vara sjuk just nu, jag har inte ens tid med att vara sjuk! Jag skulle jobba hela helgen men blir hemma idag och imorgon iaf. På månda ska ja kämpa mig till jobbet, även om jag ska dra mig i näsborrarna!

Det är sjukt fint väder ute, bara för att jag är sjuk. Så någon luft från marken kan ej erbjudas. Jag sätter mig på ballisen om jag behöver luft. Tanken på att ligga inne nu dom närmsta dagarna gör mig redan rastlös. Jag har iaf inte ens ork till det. Det är nog jobbigt att dricka vatten och fylla på flaskan.. så jag ska tillbringa helgen i soffan hos mamma! Sänd mig nått att leka med :D

Jag kanske ska börja brodera eller virka?

Nä nu ska jag..............vila!
Och vänta på att Sisilisis kommer med hostmedicin!
GE MIG NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback