v.23

2010-03-05 @ 21:44:09
Yes, nu är vi inne i vecka 23 och det känns som det är en evighet kvar tills vi få pussa på vårat barn. Men på nått sätt känns det som om att tiden har gått fort hit. :S Det känns som om det var igår vi fick reda på att det finns ett liv i min mage :D
Det är blandade känslor från dag till dag just nu.
Jag vill skynda på tiden men samtidigt vill jag stanna upp tiden så ja hinner med allt innan det är dags.

Knodden rör sig hela tiden alla sekunder på dygnet känns det som. Vad jag än gör så är den där och poffar och donar. Det är underbart, men det är tråkigt att J inte hänger med på samma sätt som jag gör. Det är så svårt att förklara för han hur det känns i kroppen och han har tre tusen frågor så jag försöker besvara.=)
Men på onsda ska vi till Mvc och lyssna på hjärtat och göra lite kontroller så då kanske vi båda få svar på våra frågor. :D det kommer bli gryyyymt.

Är btw i sundsvall hos moderkakan tills på freda. Så en hel vecka ska ja bli ompysslad av henne :D va på tok för längesen nu. J är kvar i umeå och jobbar på house of metall.... Är säkert JÄTTE kul! *nooooot*

Ja trivs mest i tystnaden nuförtiden. Lite dåv (?) musik i bakisen kan jag kosta på mig, men inte allt för högt. Då kan jag inte koncentrera mg! Så J kommer till sundsvall på månda. Och jag längtar såååå sjukt mycket efter han....redan :(
Men ja få väl krypa ner hos mammsi om det blir allt för jobbigt, men ja tro ja ska överleva några nätter utan han.

Iaf så ska vi kidnappa William till umeå på freda så vi få rå om han riktigt. Träffade han idag, men han har blivit en dryg unge. Hahaha kaxig lite 3 åring som man vill hänga upp och ner. Ojoj Hej då tjockunge sa han när han klev ur blien idag. Evelina blir lite små arg, men jag som vanligt kunde inte hålla mig för skratt, så ja fick krypa ner i halsduken och fnissa av mig lite. Han är skön den ungen.

Men men, vad ska ja berätta nu då?
Det känns iaf sjukt konstigt att vara i sundsvall. Det känns inte som mitt hem längre. Kan bero på att jag inte har nått eget hem att åka till. Men det knöt sig i magen när vi kom in i timrå. Jag ville hem till min lägenhet, till J och till min säng! Det har gått bra hittils iaf. Har väl fält några tårar men det var ej pga av att jag saknade mamma och dom, men det kom samtidigt! Då kändes det tomt, men varför känns det så konstigt att åka till sundsvall då? :O

Jag är knasig när det gäller känslor så där. Det är upp och ner och hit och dit.
Men än så länge trivs jag i Umeå. Jag älskar våran nya lägenhet och vårat område. Allt är som handen i handsken. Det bor massa familjer med barn, barn på väg, skotrar utanför dörren, och det är super mysigt i allmänhet! =)

Nä nu har jag babblat på i en evighet så nu ska ja krypa ner i min nya "säng-soffa" för att få lite sömn så ja orkar jobba imorgon !

Puss och god natt folket.



v.21 tro ja eller om det va v.20


v.23


v.23


v.23


v.23

Kommentarer

Postat av: erika

åååh, vilken mage du fått! Gigantisk

Den är nog i samma size som jag hade med fläsknoah :D



Har lösen på min blogg just nu

erikaa

användarnamn: erika



simpelt ;D måste bli av med en idiot

2010-03-11 @ 17:07:43
URL: http://eraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback