Älskade Flickebarn <3

2010-05-14 @ 19:30:33
Ja gott folk, nu äre massa som händer..

Gårdagen vart super duper. God mat, underbart sällskap och några drack en Wirre för mycket :D

Iaf imorse åkt vi till NUS där vi skulle in på UL.. helt underbar var Barnmorskan. Åhh gullkärring.
Bäbisen mådde bra och allt såg bra ut med kakan och allt annat. Vi fick även veta att vi ska få en lite prinsessa :D Åhhh va underbart. Min älskade bäbis är en flicka :D Så nu kan man med lättnad börja shoppa lite mer kläder som såklart kommer gå i rosa :D Vi är nog lyckligast. Jens börjar redan nu fundera över hur hennes tonår kommer att förbli. Han är orolig över pojkar och allt sånt.....redan ;D Hahaha
Hon kommer bli pappas sessa säger han!


Baby T



Ska även ta och "skryta" lite mer. Imorse halv nio i Umeå var det 18 underbara grader :D Så dagen har förövrigt bjuit på 33 grader! Hur sjukt skönt var inte det?
Jo tänker ni nu, det är as skönt.
Men jag hatade verkligen det. Vaknade imorse av att jag dog i svett, fötterna stora som bollar men tänkte att jag säger inget till Jens. Jag kliver ner i mina dojor, eller kliver och kliver, jag PRESSAR ner min små 37:or.. Känner hur ont det gör i fötterna men tänker att snart få jag ta av dom. Jooo jävlar ja, skulle jag aldrig ha gjort. Kvinnan fick med gråten i halsen och ett par rosa foppar dojor som ägs av svärmor åka ner på stan och köpa nya. I STORLEK 39.
Men jag är inte bitter.
Fötterna ser ut som två bollar med nått hårt på (naglar) för man kan inte se skillnad på tår eller fot!
:D :D :D

Så nu ska jag springa till bilen och hämta saker sen ska jag hoppa ner i ett bad sen myyyyyyyyysa phett med Älsklingen <3













Kommentarer

Postat av: jeanette

Jag är glad för din skull, jättekul med en tjej det behövs. Hoppas man får låna henne lite framöver när hon har blivit van från mamma. kram

2010-05-16 @ 21:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback