Batteri nivå ca 24 %

2010-05-20 @ 09:36:00
Just så känner jag mig. Jag skulle så gärna vilja stoppa in en sladd i mig och få ladda upp mig till max igen. Det är tungt att vara gravid.... Lungorna börjar göra uppror och revbena ömmar. Samt min kissiblåsa är så lite så lite så känns det som. Minsta lilla petning på den så rinner det 7 liter ur mig!
Min svank ska vi inte tala om. Har jag suttit rakt upp o ner i kanske 15 minuter och sen ska lägga mig så låter det som ett smatterband.
I kroppen och på mitt kroppssårk är jag hela 90 år, men dock i sinnet är jag fortfarande 20 år. VIlket jag inte kan inse eftersom jag verkligen måste börja jobba mig igenom dagarna som en 90 åring. Jag måste vila och måste tillåta mig att absolut inte göra nått. Men jag har för mycket energi. Eftersom jag inte kan vara ute och gå i det helt sjuka vädret så tar jag mig några sol timmar på ballis varje dag, endast framsida så mitt problem blir hur ska jag få färg på ryggen? Haha
Men men sen resten av dagen hittar jag på saker hemma för att få nått att göra, och det är inte vilka saker som helst. Utan jag behöver gärna klättra upp på garderoberna och städa där, typ! Men gärna inne i förrådet och rensa en gång om dagen och flyttas runt alla kartonger och allt tungt! WHY!?!?!?!?


Iaf, nu ska jag börja plocka undan här hemma. Vika tvätt och börja fixa med Lunchen så den är klar då baby stiger upp :D Sen åker vi tämligen till SUNDSVALL! Åh jag längtar så jag dör. Pussa sönder William!!!!!

Men först blir det en kopp java på ballis, i daglig ordning och njuuta av 33 grader :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback