Cykla Cykla hela dan!

2010-05-11 @ 12:08:42
Ja trodde iaf att jag kunde sitta på cykeln och rulla ner för backen så jag slapp gå. Det skulle ju ha gjort mindre ont. Nu gör det sjukt ont, så det lär väl sluta med att jag få gå ner ändå. Vilket känns mycket tungt. Men men jag måste ner till BM. Sen halv fem är det föräldrargrupp :D Nice nice!

Efter det har älsklingen lovat att baka (negerbollar). Helt sjuk ang det iaf. Folk blir sjukt sura när man säger Negerbollar. Det har hetat så i alla jävla år skulle jag tro. Det var inte någon som iaf satt och kom på det ordet enbart för att det skulle vara rasistiskt. Sånt blir man så arg på. Jag menar Vitlök då? eller Finska Pinnar? ähh jag blir så upprörd när jag tänker på det! Så nu skiter vi i det. Vi ska iaf baka. Sen ska vi nog endast ligga och frossar våra "Bakelser" och mysa i soffan. :D

Nä vad ska man göra.
Guppie sparkar så det står härliga till. Det är lycka på hög nivå :D
Nä men ca 8 veckor kvar nu, och vi längtar ihjäl oss.. Nu vill jag ploppa ut denna unge så jag få pussa sönder henom. Och bara känna total lycka :D
Vi längtar så vi dööööööööööör.


Nä nu ska jag slappa en sista stund i soffan innan det är dax att vandra ner till BM.







Kommentarer

Postat av: jeanette

Ska bli så kul att få se vad det blir för under som kommer! Tyckte nyss du blev med barn och nu är det så kort tid kvar. Kämpa på det är snart över det onda, sköt om er kram

2010-05-12 @ 01:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback