fantasinlös???

2010-05-25 @ 09:28:31
Gott folk vart ska jag börja. Jag har tappat mitt blogg stimm känner jag. Men det bjuds på.
Iaf har jag och Jeppson varit i sundsvall i helgen. Full rulle hela dagarna. Har knappt haft tid att sitta ner och äta midda känns det som. Och just nu känns det verkligen. Jag sväller så fort jag sätter ner fötterna i golvet, det gör ont i halarna och ljumskarna ska jag snart slita ut. Jag är trött i kroppen och som ett lite plus i kanten så är jag snorig!! :D *love it*

Men iaf, det är snart klart :D 42 dagar kvar och jag har rätt till slapp dom dagarna :D det är nice!
Jeppe jobbar rätt hårt nu men snart har han långledigt så då hoppas jag på en sista tripp till Sundsvall, men vi få se hur läget är just då. Det är rätt tungt att sitta i bilen i tre timmar för både rumpa och resten av kroppen. Men men jag har ju sagt flera gånger att det va sista gången på länge men sen så sitter man där i sundsvall om någon vecka och mår bra :D

Nä nu äre vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback