Håll i hatten, nu går det undan!

2010-05-17 @ 15:41:19
Ja fy bubblan. Nu far jag runt som en ekorre i soffan. Ligga/sitta/stå är jobbigt. Flickebarnet har dans hela tiden nu. Hon märker väl att det inte är allt för mycket plats till danstävling och just därför vill hon nog dansa lite extra och gärna lite hårdare just idag :D Men det är mysigt. Men när man knappt kan kissa för det gör som ont plus att man inte ens kan slappa en snabbis på soffan så äre inte allt för rockigt..

Nätterna börja bli jobbiga med. Vi behöver verkligen en större säng. Åhh jag va så arg igår så jag kunde slänga ut sängen plus Jens från ballis. Men jag avstod att slänga ut älsklingen iaf. Men sängen åker på tippen idag.

Vi skulle byta till en större säng som fanns hemma hos Jens mor och far. Vi drog ut på det och tog med oss sängen i bilen men valde att låta den få sova några dagar i bilen pga tidsbrist. Iaf, igår skulle vi slå tag i saken och jag längtade verkligen att få häva ut både rumpa och mage samt två gele bullar hur jag ville när jag skulle gå och lägga mig. Och det bästa var ju att jag skulle få sova med Älsklingen hela natten, han behövde aldrig mer sova i soffan. Men iaf, neeej det vart absolut inte så med sängen. Det var fel skruvar och förmodligen är skruvarna till stora sängen slängd.. Men åhhhhhhhhh rent ut sagt, jag satt nästan och grinade på golvet när vi fick det beskedet. Så det var bara at ta sig upp från golvet och bära ner sängen till bilen och plocka fram den andra sängen, som vi för övrigt hade stuvat in och skruvat isär så fin! Men jag fick iaf byta lakan.........................................


Ja vad mer. Jens SSFS =(super syrra från sthlm) har ju varit här hela vecka. Och det har varit grymt.. Vi har träffats varje dag och haft mega mysigt. Det va tråkigt igår att säga hej då men det kan man ju inte direkt visa.. hahahaha
I lördas bevisade vi för Rödäng hur riktiga kvinnor bär upp sina kroppar. Hon har fått barn och jag väntar barn, men jag ser nog mer sarjad ut en henne. Men hon fanns iaf där, på ett hörn :D Nä det va roligt. Magen min hängde och jaa, det va en upplvelse! Rödäng´s folket kommer ha men för livet efter denna helg.
hahaha

Imorgon ska vi på förlossningen och kolla läget :D ska bli så roligt så, det är så sjukt att det snart är dags men ändå känns det så långt borta. Men det ska bli intressant att bekanta sig med dom där upp och vad som egentligen händer när man väl ligger där.

Nu ska jag börja med middagen, tro bestämt det blir en riktig måndags midda idag Fiskpinnar och Potatis hur smarrigt som helst ! GOTTANS

Glömde nämna att vi förmodligen åker till sundsvall till helgen. Och jag ska få träffa min mamma som jar inte sett på en månad. Plus att jag ska få pussa på Thelise och tvångsmysa med William lite :D Jag saknar min familj så sjukt mycket. Hade jag fått ner alla dom så hade det nog inte vare någon fara att bo i umeå.

Men det tar vi en annan gång, nu måste jag ha sooooodavatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback