Idag är det bra.

2010-05-28 @ 08:35:14
Idag är en bra dag, tro ja iaf. Jag har inte kännt efter allt för mycket utan bara levt på det som har infallit hittills. Och det är mycket bra saker. Och jag har endast varit vaken en timma ca.
Jeppson sover.
Och jag har pratat med mamma två gånger redan. Kan dagen börja bättre?

Iaf, Grabben i huset fyller 22 på tisda men vi har beslutat att ha "kalas" på sönda, för på tisda äre våran dag :D

Ska till BM nu på morgonen och jag hoppas vid gud att min Järnvärde ligger bra till så jag slipper dessa jobbiga Nifirex (?).

Igår va vi och kollade in en ny säng. Vi har fortfarande inte kommit till skott med att köpa en ny säng. Nu måste vi snart ligga på varandra för att få plats. Min mage tar stor plats efter som den som flyter ut i sängen, men min röv tar störst plats. Jag har alltid haft som en förmåga att slå upp den på sidan.. (ni fattar hoppas ja) jag ligger som på sidan och drar upp rumpan. Så nu när jag ligger i sängen ser man helt seriös, en mage och en rumpa och nått hårigt (huvudet)....
Sen flyter allt annat in. Men just idag är jag stolt över min kropp. Idag har jag en bra dag. :D Det ska ja leva på länge!

Plus att igår kväll va vi på Rix Fm Festivalen. Rätt okej, men åldern där var allt från vagn till old fox om jag säger så.. Och det jag störde mig mest på var alla Fjortisar! Dom skrek som ett sjur när Darin och Ola Svensson kom in, plus att dom va inte mer än 10 år och hade kläder som en h*ra rent ut sagt. Man såg hur andra folk reagerade när flickgänget gled förbi. Vissa hade skrivit i pannan DARIN!
På nått sätt va det häftigt, men det såg fan inte bra ut. Dom stod med ciggen i högsta högg och drack sin "cola" ur cola-flaskan. Men man kanske reagerar mer nu på detta när man är höggravid och ser allt från en annan vinkel. Klart det va jobbigt att konka på magen och allt annat, men jag ska inte låsa fast mig pga smärtan. Det fick ta sin tid att ta sig fram. Och det var såklart jobbigt men när alla drack öl i finvädret och en annan gick och slängde med en sprite-flaska :D som för övrigt kostade 30 spänn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ett rån kände jag.

Allt slutade vid nio tiden och så träffade vi på en kompis till Jens. Skit trevlig va han. Plus att hans tjej är från Australien. Så henne tog jag tyvärr avstånd ifrån eftersom jag är så dålig på språk! Men jag presenterade mig iaf, men visste inte riktigt om jag skulle säga mitt namn på Svenska eller Engelska.. haha så det vart på svenska. Kom sedan på att mitt namn var rätt vanligt i deras språkkultur ;)
Plus på det så hade vi fått efterfestbiljetter med.. hade varit as kul att få glida in och göra ett snyggt barhäng, med magen. Men vi valde att strunta i det. Vi åkte hem och käkade en frukttallrik istället. Det va mycket bättre ;)



Nä nu ska jag väcka lilleman!
Nu börja dagen, som förövrigt håller på att regna bort. Och brännbollsyran är det i helgen med. Det är ju rätt trist att det skulle regna hela helgen då ;)....eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback