Massa kilo plus..

2010-05-27 @ 09:00:08
Alla vet att man går upp en hel del när man är preggo. Men jag förstår inte hur folk tänker. Alla går upp olika, så är det bara. Själv har jag gått upp knappt 10 kg och är i vecka 35. Kommer förmodligen smälla på nu dom sista veckorna, men ändå. Det finns vissa som går upp 40-50 kg... Hur lyckas man? :O
Man ser på mina lår och min rumpa att jag lagt på mig lite, men tydligen ligger jag under "gå-upp" kurvan, enligt BM. Jag vet inte vad som är normalt eller nått.
Jag trivs absolut inte i min kropp just nu. Jag känner mig som en tjock padda som knappt kan ta mig från sittande till stående läge. På sättet jag sitter kan man tro att jag har en melon som vill komma ut ur röven.

Jag börja bli deppad nu. Jag är för trött om dagarna men känner att jag ändå måste göra nått annars kryper jag på väggarna. Jag gråter om annat (fast nu va det några dagar sen) =D, och jag mår verkligen inte bra. Smärtan är oduligt och jag känner mig som en bitterfitta!!

Nä nu ska jag vila en stund innan jag tänkte dra ut Älsklingssjuklingen på en prommis, om han orkar.

Kommentarer

Postat av: jeanette

Ni får krya på er, för dig blir det väl svårt du får vänta ngr veckor men hoppas Jens blir pigg snart. kram

2010-05-27 @ 17:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback