Sånt är livet...

2010-05-13 @ 08:32:53
Just idag/just nu är det bra. Känner mig glad, lycklig och hur älskad som helst. :D
Men som sagt, men Persson kan det vända. Åhh dessa hormoner är AWESOME!! haha
Men jag tar vara på alla sekunder där jag känner lycka. Jag har inte berättat vad som händer eller vad som hänt, och känner att jag inte vill göra det riktigt än. Kanske därför det är så svårt för er att förstå varför jag mår som jag mår. Därför jag bara skriver. Vissa kanske förstå men på nått sätt så tro jag inte det. Jag ska berätta när det finns tid och när jag kan försöka formulera mig rätt :D

Men iaf, jag mår bra just nu iaf och hoppas det kommer vara såhär hela dagen och kväll. Vi ska nämligen träffa HELA släkten Andersson. Middag och mys pys. Jensans Super syrra från sthlm är här, vilket är nice as hell ;P

Imorgon kl 9 är det UL på riskförlossningen. Kommer bli spännande att äntligen få se vad som komma skall. Blir det snitt eller blir det en vanlig förlossning? Nu har tankarna börjat komma inom det. Har inte tänkt så mycket på det förut. Så nu ska man tackla detta med.
Tur jag har min underbara man vid min sida!!

Nä nu ska jag väcka herrn sen ska vi börja carpe diem här i Obbola!



Kommentarer

Postat av: milfen

ooo super syrran hääär :D

saknar er redan min milf-buddy! När sessan är ute ska vi ut och milfa du o jag!



wooohooo livin tha dreaAaAaAmmM

2010-05-14 @ 21:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback