Soda vattem!

2010-05-10 @ 17:05:06
Soda vatten har gått och blivit fröken Persson drog. Jag har tappat mitt sötsug och fått soda-vatten-sug, det är så sjukt. Jens kan ibland få kliva upp mitt i nätterna och pressa soda vatten till mig. Äre normalt? Jaa det tycker jag iaf :D Gott nåjääävulskt iaf.

Iaf, jag tvingar i mig frukt varje dag! Grönsaker äter jag automatiskt. Men frukten har avtagit. Det som är så gott. Det är jag phett less över iaf. Men jag plågar i mig iaf c-vitamier varje dag! :D
Grönsaker har nog alltid varit AO för min del, det har frult varit med. Så det är jag glad över. Fisk lika så. Är inte allt för kräsen alls när det gäller mat :D Igår bjöds det på rätt nyttig mat här hemma iaf. Eller vi äter nog nyttigt hela tiden, men vi äter nog massa istället :D Skink/spenat/körsbärstomat sås med pasat! Hur gått som helst.

Jag känner flera st som varken äter fisk, grönsaker eller frukt. Jag fattar inte det!! Dom äter typ makaroner och köttbullar hela tiden.
Jag dör utan grönsaker!

Nu tappade jag tråden för detr va någon som saknade mig på facebook chatten :D

Iaf, nu vart jag hungrig så nu ska jag göra mig lite mat. Idag blir det inge märkvärdigt.
Oxrullader i porteröl (?) potatis och en stor fet grekisk sallad! Åhhh va gott
Men jag skoja bara, ja ska äta makkisar och Korv och en gurk skiva och några tomater!



Åhh herregud, Fröken gynningar har kameltå på förkväll! Jag va bara tvungen att skriva det eftersom jag inte har någon att säga det till! haha


Nä glömde ju meddela ifall mamma läser bloggen nu när hon är utrikes (vilket hon ej gör för hon gör det inte ens hemma) men man kan ju hoppas. Ska till Bm imorgon och lätta hjärtat och förmodligen få en tid denna vecka för Ul. Sen ska vi på Föräldrargruppen och prata om att "föda barn". Vilken känns sjukt skönt för Jens ska lära sig att ge mig massage :D hahahahaha

NU ska jag äta.........snart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback