Solo

2010-05-07 @ 16:13:34
Solo kväll/natt då hjärtat jobbar. Har laddat upp med massa godsaker! FRUUUUUKT I MÄNGDER :D

Ang min förstoppning så är det som det ska vara nu. Bad en bön till herren som äger världen och bad han fixa till mitt tarmvred. Och imorse så funkade allt fiiiint så nu är det underbart med sparkar igen :D Har inte varit allt för rockigt dom tre senaste dagarna när guppie vill leka. Men nu är det full rulle.

Mitt bäcken och min rygg orkar verkligen inte bära mig längre nu.
Har hållt på med hemmasysslor nu i snart 7 timmar. Så lång tid kan det inte ta. Det går bara inte. Jag måste stanna upp och lägga mig en gång i halvtimman och ta igen mig känns det som. Jag håller igång så jag blir yr och blir illamående! Äre klokt det?

Men men, nu ska jag laga mig en midda här sen ska jag slänga mig på soffan och där ska denna underbara kropp ligga resten av kvällen.

Kan meddela att det tog oss en timma att handla idag på Ica Maxi. Varav vi köpte, ja det kommer jag inte ens ihåg men det va bas saker. Ost mjölk juice ( och jag får sjuk halsbränna av juice, men jag kan inte sluta dricka det. ag skiter i det, Preggo tiden ska inte få ta allt gott ifrån mig :D ) Jaa det jag ville komma fram till är att det tar sjukt lång tid med att röra sig nu. Jag ser och känner skillnad från bara förra veckan vad seg jag har blivit. Så imorgon när vi ska på fotboll kl 13 så äre bara för fröken persson att stiga upp lagom till ottan för att ens hinna äta och duscha :D
Hahaha men det är härligt med!

Nää nu ska ja dra mig för denna gång. Jag återkommer senare i min ensamhet.
PÖZZ

Btw, Nu har jag åter igen ALLA säsonger av Tre Kronor igen på datorn. Så nu ska jag plöja mig igeom dessa tråkiga dagar :D


Underbara v.32 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback