The Big Day...

2010-05-04 @ 13:40:11
Is here.

Ska äntligen bli inskriven i Holmsund på Mvc och på Riskförslossningen på Nus.
Förhoppningsvis få vi en tid ganska snart för att göra dom efterlängtade ultraljuden, som jag har väntat på i hundra år känns det som.

Varför?
Joo min moderkaka ligger på tooook för långt ner och blockerar öppningen. Och har den inte flyttat sig nu så hinner den inte flytta sig tillräckligt för att genomföra en vanlig förlossning. Så då blir det snitt.
Det känns tyvärr som den inte har flyttat sig för sparkarna är så långt ner och magen är långt ner och har varit det mest hela tiden. Men jag hoppas den har växt upp.
Det är blandade känslor kring snitt eller inte snitt. Jag har ju aldrig fött barn så jag har lixom inte nått att välja på. Jag tar det säkra före det osäkra just nu.
Bara Guppie mår bra så mår vi oxå bra.

Guppie sparkar hela dagarna. Och det är mysigt. Igår va det fest i magen för man såg hur magen verkligen föjde med.
Jag har börjat fått ont i lungorna nå jäääävulskt iaf. Så det kanske är ett tecken på att kakan är flyttad med?
Kan sitta en stund sen blir det liggläge.

Nä nu ska ja göra det sista innan baby kommer från jobbet så vi kan åka.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback