v.32

2010-05-06 @ 19:27:54
Och jag tänker inte bjuda på nått kort på magen just idag :D
Men ser i princip likadan ut som förra veckan fast något snyggare ;)

Iaf har vi nu skrivit in oss på Holmsunds MVC/BVC... hur härligt som helst. BM är helt underbar, hon gör mig trygg.
SF = 31, Vikt = plus några kg till än sist.
Och älsklingshjärtat tickade så fint på i 130-135. Jag blir helt varm i kroppen när jag ligger där och lyssnar.

Har även hunnit varit en sväng till Sundsvall i 2 dagar.
Ska jag vara ärlig så har jag förstoppning nåååå jävulskt så hela min dag igår var io liggläge och kramper samt en kräkning pga av smärta!
Har nog fått igång arbetet lite iaf. Käkade plommon igår men ansåg efter 10 st att, neeej det här smakar skit plus att jag kommer spy och jag känner inget i magen heller.
Men men, jag kunde iaf sova inatt. Och hoppas på att det kommer komma igång tills imorgon. Annars vet jag inte vad jag ska göra?

Tips?

Har varit på Föräldrargruppen idag. Gud så mycket folk och va tjocka alla va, jag är inte ensam :D :D
Det värsta hände ju naturligtvis och det var att vi skulle presentera personen som satt på våran sida där inte våran respektive satt... Det sög! Man vart som ett barn igen och skämdes ögonen ur sig. Jag hatar verkligen sånt. Men det gick bra. Alla va super trevligt och hur gulliga som helst. Jag längtar tills på Tisdag då vi få träffas igen!

Nä nu orkar jag inte mer, nu blir det ligg läge i soffan till slutet på Titanic!

Kommentarer

Postat av: Emma Strandh

jag har varit förstoppad ända sedan förlossningen, och det är nog det värsta jag har varit utsatt för i hela mitt jävla liv. det gör så sjukt ont när det väl ska ut eller vad man ska säga, haha. mysigt men ja du fattar... men vet du vad du ska göra innan det går så långt? Köp flytande LACTULOS på apoteket! det är typ nåt som gör så att tarmarna arbetar.. man ger sån ersättning till bebisar som är förstoppade. flytande kostar typ 39 spänn eller nåt, hur bra som helst.. :)

2010-05-06 @ 21:57:36
URL: http://emmamaria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback