v.34

2010-05-19 @ 15:47:57
Idag flyger vi in i v.34, vilket innebär att om ca 6 veckor har vi våran älskade Flicka i våran famn. Åhh, jag längtar så jag vill spy! Jens är mer lugn tro jag, han längtar fruktansvärt mycket men han är som i en annan situation. Han jobbar om dagarna så för han är tankarna på flickebarnet inte alltid först och hans tid går ju betydligt mycket snabbare än min.. Men men, när vi som minst anar det så finns hon hos oss på riktigt.:D
Och det är bara 48 dagar kvar.

Jeppes (jens nya smeknamn, han får ett nytt varje dag), hans syster tro att det kommer ske mega snart eftersom magen har sjunkit så otroligt mycket. Förr såg jag inte det, men nu på bara några dagar så ser till och med jag skillnad. Det ser ut som jag ska tappa magen :D Men snygg är jag iaf. Inte tjock alls, utan bara lite mullig. ;P
Snyggast i Obbola iaf när jag springer runt på byn. haha


Har iaf städat hela lägenheten idag. Eller Jeppe var snabb som sjutton så han gjorde det mesta medans jag händge tvätten på ballis.

Nä iaf, Jeppson ska jobba inatt, så nu blire solo en hel natt i Obbola för fösta gången. För imorgon när han kommer hem är jag redan upp och far runt. Sen efter hans lilla sovsnutt så ska vi bege oss mot Sundsvall i några dagar. Vilket ska bli så skönt så för jag saknar min familj så mycket så. Jag saknar William så jag vill dö ibland. Jag pratar om han hela dagarna känns det som :D det är synd att han aldrig ringer numera. Förr gillade han prata i telefon men tro inte han är så inne på det längre.

Nä nu ska jag lägga mig en stund på soffan innan det är dags för den hela middagslagningen :D

Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback