Hej världen! Livet är tipp topp och jag ...

2010-09-12 @ 12:43:14

2010-09-11_20_05 (MMS)

Hej världen! Livet är tipp topp och jag älskar liver! Min underbara familj älskaälskar jag obeskrivligt mycket. Min fästman är världens bästa och underbaraste som finns! Och våran prinsessa är vårat liv. Att få vakna till hennes andetag och hennes leende gör dagen möjlig. Jag älskar mitt barn så mycket att jag ger hon alla stjärnor i himmelen! <30 Vi packar och packar, men just nu är vi i Sundsvall! Ska kolla på en lägenhet i granloholm nu på eftermiddagen, och hoppas vi gillar den :) Älskade underbara unge har även blivit "mjölk allergiker"... Förmodligen, vi håller på att undersöka det nu med en annan fruktansvärt illaluktande mat. Och jag menar verkligen det. Men men bara hon blir mätt och nöjd samt att hon går upp som vanligt. Nej nu ska jag passa på att göra mig klar. På återseende gott folk. Och ni, ni behöver inte kommentera ihjäl er!!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback