Lägga ner?

2010-09-16 @ 15:25:01
Nu är nog tiden kommer för att lägga ner bloggen.... känns tungt men jag får som ingen respons! haha :D
Nä skämt skämt, ja skiter i era kommentarer. Men jag kanske ska lösenordsskydda den? Det har jag funderat på länge. Det finns säkert någon själ där ute som läser den som inte borde läsa den! Men vi få se... jag är velig idag!
=)

Jeppe jobbar, även första dagen "ensam" och det verkar gå bra. Han har bara ringt ett par gånger och frågat vart gatan finns och jag har naturligtvis hjälpt han, när jag vetat själv vart den har legat. Herregud vad det verka finnas konstiga gator i Sundsvall, och gator man aldrig har hört talas om eller ens varit på själv även fast man bott i denna stad sen barnsben!
Kul som sjutton! Man lär sig nått nytt varje dag sägs det.

Agnes Pagnes är en riktig grinpuppa nuförtiden! Herregud vilken röst tjejen har.... bara mamma som duger,( eller så är det så att det är mamma som får ett krossat hjärta när trynet är lessen så hon tar henne från sin far!? )
Men iaf, hon har fått för sig att hon inte kan sova ensam på dagarna (förutom i vagnen eller i bilstolen) utan hon ska ligga på en, gärna i en igen =) men det är ju super mysigt, men det är ju den tiden jag behöver för mig själv..när hon sover alltså! Så fort vi lägger ner henne börjar hon, piggast i sverige och bara skrattar, i typ fem minuter sen är det gnäll och grin pga övertrötthet eller bara allmän trötthet.
Nätterna går hur bra som helst, peppar peppar!. Vi lägger oss bredvid henne i sängen så hon får äta och sen slocknar hon som en ängel. Sover mellan 4-6 timmar sen är det mat och sen 4-6 timmar och sen mat igen.

Just nu sover hon tättintill mig i soffan, men jag vågar inte röra mig! nej nej, nu ska jag sitta här tills damen behagar sig att vakna. =)

Ikväll åker vi hem till umeå. Vi måste hem och ha en lite tid för oss själva känner vi. Det är som lite påfrestande att bo som en lite "lodis" på en madrass i v-rummet hos mamma, men maten är god iaf =) höhö
Så nu beger vi oss hem ett tag och tvättar, packa och bara rå om varnadra.. och det bästa av allt; vi få alla ligga i samma säng och mysa ;P
Men det blir snart bra med allt.
Måste hem även och betala en räkning som jag TROR jag ha glömt, men är inte säker! Så jag hoppas jag har beta den i tid!!

Igår var vi iaf ut till Underbaraste Anja och Amadeus och hälsade på.. fika (men ej påtår på kaffet) ;) haha och snacka lite skit. Så himlas skoj eftersom det var hundra år sen vi sågs.. Men det ska det bli ändrig på!

Nej nu ska lillfisen ha mat tydligen.

Så vi hörs senare folket!







Ville ha dig redan innan jag visste att du var på väg. Älskade dig redan innan du var född. Älskade dig ännu mer när jag såg dig. Såg ditt ansikte och blev förälskad. Ser dig varje dag och jag fylls av total lycka. Jag skulle ge mitt liv för din skull.





Kommentarer

Postat av: jeanette

ja men hej lilla gumman det är väl bäst jag skriver en rad till dig men du vet ju att jag alltid läser din blogg och ÄVEN kommenterar den ibland inte ofta men det händer. Hur länge blir ni i umeå skulle vilja träffa er nu för det var ju ett tag sen...hoppas det går bra för jens med jobb kram love you

2010-09-16 @ 16:10:21

Postat av: Zofie.

ge dig!!! isf vill jag ha lösen !

2010-09-17 @ 09:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback