Min bäbis...

2010-09-24 @ 21:18:46
Är den absolut vackraste varelsen som finns. Och det är bara så!
Just nu dom tre senaste dagarna/kvällarna har det varit en mycket missnöjd tjej. Kan vara magen pga massa gasor men det kan oxå vara att det har varit så mycket runt omkring henne med. Folk och fläng. Hon sover vanligtvis ca 3 timmar om inte mer när hon väl knoppat in, men nu har det blivit 20-30 minuters napar.. inte bra inte bra. Hon somnade nu ikväll i Mommens famn och nu sover hon på sin planhalva av sängen. Jag ska inom några få minuter göra henne sällskap. Guuuud vad jag skulle göra mycket för att få en hel natts sömn och att få vakna upp av mig själv och inte av en spark på kroppen :D haha

Men men, om ett par år kanske det blir så!

Idag var vi iaf till familjerätten för att fastställa faderskapet... Så nu är det gjort. =) Nu är Jens och Jag mamma och pappa på papper med, som även vart bevittnat av två vittnet plus kvinnan som vi träffade. Det kändes som en rättegång. haha men det gick bra. Ros till dom och ris till Sundsvalls Kommun som inte har en enda parkering i närheten.... vi skulle parkera på stan fick vi till svars! herregud, det sket vi i och vi fick ingen bot heller så det var ju kanoners. Plus att det spöregnade och Agnes är för söt för att få vatten på sig så vi tog oss en chansning och vann =D höhö

Nä nu ska jag borsta gaddarna och krypa ner med Mitt barn och snosa och mysa.

Hur jobbigt det än är att kliva upp varannan timma (vissa nätter) så finns det inget bättre än att få ett leende av sitt barn. Det värmer i hjärtat och det förgyller ens dag. Min kärlek till vårat barn är obeskrivligt. Jag älskar henne av hela mitt hjärta och jag gör det bara mer och mer för varje sekund jag får med henne. Agnes Angelica Andersson är våran unge, vårat kött och blod.
Mamma och Pappa 4-ever ;) vi älskar dig AAA


Nä puss och Godnatt
Tack för alla kommentarer........återigen PISS OFF



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback