Äntligen Fredag!

2011-04-08 @ 07:40:00
Fredagen är här och det nalkas fredagsmys ikväll på hög nivå!
Imorgon är det full rulle igen då vi ska på grillmidda, packa, tvätta, dona och städa av innan vi reser till kallare bräddgrader ;) Sen blir det fyra lååånga mysiga dagar tillsammans med familjen i en fjällstuga! Gud vad jag ska göra absolut ingenting! Bara mysa med alla och ligga i en snödriva och sola och åka pulka..

Vi fick ju som sagt boxern igår, det vill inte funka som det ska! Vi har nog kanske kopplat fel, men kan man verkligen göra det med två kablar?!?! Det laggar och ja det funkar bara inte på vissa kanaler. Nä det får minsann bli ett samtal till ComHem och se vad man kan göra. Man måste väl ändå inte byta antenn sladden? Den är ju super ny!!!
Äh sånt här kan man bli galen på...

Idag blir det återigen en mysdag tillsammans med Maria, freja, Jenny och alicia! Fika och massa skratt och lek.. om dom vill leka med Agnes.. haha henne bruka dom "mobba" ut men det är nog för att han kanske inte ligger på samma nivå som dom eller så kanske dom inte ser henne bara.. haha det är så roligt.

Just nu sitter Agnes på golvet och leker och jag sitter här. Dom visar en gammal klassiker på canal+sf, vildängel
Så super bra film! ;)

Kl är nu 7.30 och vi ska snart käka frulle och sen ta oss en promenad innan damerna kommer!
Solen va här men nu försvann den igen, som vanligt!

Åhh gud va filmen är bra!
Jag fastnar i den så jag måste gå härifrån nu innan kl blir för mycket.

Heja Heja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback