Det finns idioter...verkligen IDIOTER!

2011-04-02 @ 21:03:57
Gaaaaaaah jag är så förbannad så jag vill gråta.
Fick en härlig kommentar ang mitt inlägg där jag hade skrivit nått om att jag inte trodde jag var redo att gå ut än...
Och så är det, jag är INTE redo att gå ut! Jag vill INTE lämna bort MITT barn till någon annan för att jag själv ska gå ut och roa mig, absolut inte nu! Och framförallt inte när Jens jobbar som han gör!
Jag har väl för f*n inte fött ett barn för att lämna bort henne?! Eller? Vad äre för fel på folk?! Åhh jag blir så irriterad!
JAG GÅR UT NÄR JAG KÄNNER FÖR DET!

Jag väljer att skaffa barn och är då förmodligen medveten om att mitt liv jag levde innan finns inte kvar. Jag kan inte gå ut nu på samma sätt som förr. Och jag är inte redo att gå ut, lämna bort Agnes för att festa och sen vara "sjuk" dagen efter, hon kräver MINST lika mycket enegri av mig den dagen som alla andra dagar. Okej?
Så sluta nu och tjata att jag är löjlig och en hönsmamma och allt vad som rullat in. SÅNT TÅL JAG INTE!
Sup ihjäl dig!! Det finns så mycket annat i livet än att sitta som en jävla mes på krogen.... Jag har levt mitt party liv och jag är nöjd. Grinar inte alls över att jag inte kan/vill gå ut! Det jag skrev i det inlägget var som sagt att jag kände mig sugen men är inte redo att gå ut.. och det betyder inte att jag aldrig mer kommer gå ut, men det kommer förmodligen ta ett tag innan jag kommer göra det! Sen om personen själv har skaffat barn och sen lämnar bort den för att gå ut så är det Hennes/hans huvudvärk!
Så punkt slut!

Åh fy helvete rent ut sagt vad arg, ledsen och irriterad jag blir av att det ens finns folk som kommenterar så.. vad är det för fel på en människa då?

Egentligen ska jag inte ens lägga min energi på dessa idioter men nått försvar måste jag ha och få visa det!

Nä usch för sånna människor... bort bort bort bort


Iaf, idag har jag och Jens lagat fem olika maträtter...
varför?
Jo för att det ska vara så smidigt som möjligt i fjällerna eftersom vi är endå 5-6 familjer...=) Plus att det är skönt att det finns ett urval till Agnes eftersom hon inte äter burkmaten längre, så nu har jag proppat frysen full med vanlig mat till henne. Så nu klarar hon sig säkerligen 6 månader framåt... haha

Nu äre tv som gäller innan Babe kommer hem från jobbet!

Kommentarer

Postat av: erika

låter som en bra idé, dissa idioter som kommenterar utan att veta vad det är de egentligen säger

2011-04-02 @ 21:50:24
URL: http://mammaochnoah.blogg.se/

Postat av: Jenny P

Tjo Doris..;)

vi måste ses nå i veckan innan ni far, men iaf ang ditt inlägg här så skit i va dom idioterna skriver, dom är bara avundsjuk för dom inte har nå bättre för sig..haha de finns ju inge bättre att vara med sin älskade dotter eller hur? ut hinner man väl gå nåt år framöve:) hörs tack hej

2011-04-03 @ 10:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback