Do a Tattoo...

2011-04-07 @ 19:02:18
Jojomensan, idag har jag återigen besegrat en viss smärtgräns... jag har tatuerat mig, på armen! Jaaag var sååå nervös men hallå, det va ju en piss i i heaven! Det sved men inte mer. Så nu äre ju lite mer kladd på kroppen! Men ack så snyggt det vart! (bild kommer)

Oj vad jag tappade lusten att skriva nu!

Jaja snart åker vi och det kommer bli så underbart så. Bort från detta pissväder till FÖRHOPPNINGSVIS massa sol och mera snö! awesome dude...
Jag ska ligga i en snöhög och njuta av lugnet, solen och den friska luften!

Boxern ko idag med även så nu har vi återigen massa kanalen.. vi klarade oss endast en vecka med grundutbudet innan vi lessnade på dom vanliga kanalerna, nu har vi MASSOR på prov så nu blire film och film och massa fotboll....

Var och vägde Agnes igår... 8020 gr och 66,5 cm! Yttipytti liten tjejen, som idag blir 9 månader även!

Nu kryper hon iaf (det har jag nog sagt hundra gånger) men förut var det så nytt så hon hade sin egna stil med benen, men nu gör hon som "rätt" och nu går det undan och långt kryper hon med. Visst tar hon ett par stopp med vila mellan avstånden men nu kryps det hela dagarna och ställer sig upp men hon vågar inte riktigt sätta sig ner än, hon har gjort det ett par gånger men jag tror hon är för feg och det känns konstigt i rumpen av "dunsten" men det kommer det med när hon vågar!

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med världens underbaraste fästman <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback